Ritam
RITAM - Da niste uhvatili ono ulično, beogradsko, ono što je stvarno postojalo, možda taj uticaj ne bi bio toliki i pritom i vanmuzički. CANE - Pa ne znam, jednostavno-otvarli smo usta, pričali smo naše stvari, da li je to beogradski, da li je...ja mislim da je ovo veća stvar, ovo je jedna istinska stvar. Taj lokalitet nije presudan, pošto mi gledamo gore. RITAM - U kom će pravcu ići treći album, u poređenju sa prethodna dva? CANE - Čvršća ploča, bolje se svira, bolje se peva. Ovo je neka treća ploča, trilogija. Istinito. Druga ploča je malo veselija, jer smo bill u žešćim nesrećama I nismo mogli onda i da budemo u toj nesreći, pa smo onda morali ~haj, haj kupio sam prsten,,, da se ne bi nivelisali, onda se ne bi izvukli nikad. A sad imaš ovako - ~sve što ja radim, ti nećeš za ceo svoj život„. Punk. Uvek. Ja mislim da smo mi toliko poznatl, da smo nepoznati u principu. Kao Residents!. Ako hoćeš da pričaš sa Giletom ill Kojom, znaš šta ćeš da pitaš, a naša priča je toliko stvarna da možeš da radiš šta hoćeš, a ljudi to ne vole, pa i ne znaju šta da pitaju. Totalna diverizija iz drugog plana.
Dragan Ambrozić
MIZAR
17.03.1989. BITEF teatar - MIZAR Tri čoveka na seen!, a o magntofonu i da ne govorimo Mizar pod ovim imenom, all uz brojne promene članstva, postoje skoro četiri godine. U Beogradu su prvi put svirali s jeseni 1985. godine u Drugom novom klubu S.K.C.-a, kao anonimni, prilično zanimljiv predstavnik nečega o čemu se nije znalo previše, a šta se tada dogadalo u Skoplju. Već tada im je pripisivana karakteristika koje se ni danas (s pravom ) nisu oslobodili, da su manje više idejna kopija tada poznatije, a danas zaboravljene (nažalost) i za istoriju izgubljene skopske grupe Padot na Vizantija. O čemu se, zapravo, radilo? Padot na Vizantija ( u dalJem tekstu PNV) su u to vreme bili favoriti nove skopske scene, začetka novih dešavanja nepoznatih ostalim kultrunim i muzičkim centrima i provineijama. PNV su u potrazi za idejom i inspiraeijom bili okrenuti na sasvim drugu stranu od (još uvek) vladajućih kulturnih i subkulturnih tendencija. Kao äto im I ime govori, njihov prevashodni interes, a to će bit! ono na čemu će se Mizar kasnije proslaviti i/ili im biti zamerano, bio Je vezan za istočne (ne Istočnjčke) muzičke, ne samo muzičke tradicije. Istorijske okolnosti poslednjih dana Istočnog Rimskog carstva, kulturna
39