Ritam

THE CURE su konačno obajvili kompilaciju koja na jednom meslu donosi remikse, nove verzije starih snimaka i stvari sa 12" singlova. Album se zove "Mixed Up" i na njemu su 1 najskoriji hitovi grupe - "Close To Me" I "Never Enough"

Michael jackson očigledno neće imati problems sa potpisivanjem novog ugovora sa dlskografskom kućom. To jest, Imaćebartrl puta manje problems. Starl ugovor sa CBS potplsan 1985. godine bio Je vredan 18_ mlllona dolara. Nova sumaje oko 50. CBS ne bi hteo da ga izgubl, all se prlča da se Geffen ozbiljno umešao u licitaciju.

GROOVE

Otkako su rap teroristi izvršili kontrarevoludonami prepad na svest modeme pop civilizacije, plesni koraci su drastično promenjeni. Umesto sintetičkog otkucavanja jeftinih ritam mašina zavladali su paramilitaristički ritmovi obogačeni semplovima Funky Drummera papa Browna (James, neznalico) i zvucima udaljenih policijskih sirena. Tek su De La Soul prekinuli ovaj trend, pokazujući da Uzi automati u muzici imaju najviše smisla ukoliko iz njihovih cevi izviru bele rade ill bar prska voda. Nije trebalo dugo vremena da, ova pozitivna ideologija napusli uske žanrovske okvire i poprimi obrise globalnog razmišljanja. Njeni poslednji promoter! su Dee-Lite, najnoviji njujorSki dance-craze sastav sačinjen od jednog ruskog emigranta (Super DJ Dimitri), jednog japanskog tehno-ludaka (DJ Towa Towa) i jedne begunice iz američke prestonice čeličana, Pitsburga (Lady Miss Kier), Okupljeni oko zajedničkih ljubavi - disco ikonografija, kiča i ritma, ritma i ritma, ritma - Dee-Lite na svomdebiju World Clique predstavljaju jednu od onih savrženih ploča koje izmiču klasifikaciji (Melody Maker "Plesna ploča bez defmicije: više od funka, više od disca!' 1 ). Uz savršeni sampling (dominiraju Parliament/Funkadelic) dostojan poredenja sa De La Soul školom, na World Clique dominiraju i legendami odrasli u okrilju papa Browna - Maceo Parker, Fred Wesley i Bootsy Collins. Predvođeni pevačicom čiji izgled (pokretna reklama za kralja trikoa sedamdesetih - Puccija), uz cipele (koje verovatno izazivaju nesanicu jednog Qaultiera), savržšeno prati njihovmuzički kod, Dee Lite su večsada najzabavnija Velika Stvar ove godine. G.P

ODE RODE U JAGODE

Kad su The Replacements izdali Don’t Tell A Soul prošle godine, ne mali broj ljudi koji ih ranija pratio našao se lično pogođen - pijanaineodgovomaatmosfera, koja je doduSe oduvek činila jedno od njihovih životnih načela, je prevazišla okvire vica. No, dokje, uprkos rečenom, to bila mestimično sjajna ploča u poluraspadanju, novi album ovih sveameričkih ljubimaca -All Shook Down - ide jedan korak iza raspada. Dali je rad u okvirima velike kuće (Sire) najzad po&o da uzima svoj danak ili ne, tek na onim mestima na kojima se ranije mogao osetiti integritet istmskih uličnih trubadura, danas ostaje pomalo jeziv utisak pukog odradivanja jednog dela materijala. Što je najgore, All Shook Down , kao pomalo neuravnotežen sklop većma bledunjavih pop hard rockkomada, pati od vokala Paula Westerberga - sve postaje jasnije kad razumemo da je Paul od onih pevača koji u suštini ne umeju da pevaju, ali to svejedno mnogo vole. Nina All Shook Down nije nestala njegova ekspresivnost kao ni fatalistički tekstovi, a dobra ga služi i gubitnički duh, no sve to pomalo liči na na jednu inertnu liniju samoponavljanja -Don't Tell A Soul je čak i u takvim trenucima bio dopadljiviji (šta uostalom prigovoriti plodi koja je imala radni naslov -DeadMan 's Pop). Budući da industrija najviže od svega nagraduje korake u meslu u pravom trenutku, hvalospevi na račun ove na mahove prijazne slabašne ploče mogu se tek očekivati, kao i ranije zaslužen komercijalan uspeh. Što se nas tiče vredno je zabeležiti da se ovakvom pločom razrešavaju mnoga nezgodna pitanja vezana za budućnost grupa i ljudi koji su činili američki underground osamdesetih, čiji su The Replacements bili vrhunski izraz. Integriteta će biti, ali ne previše , para će biti, ali ne previše. Kraj priče.

Janja Bob'tć i.

I Dragon Ambrozić

14