RTV Teorija i praksa

mada su razlike u korišćenju štampe kao izvora informacija između pripadnika pojedinih socioprofesionalnih kategorija značajne. Ovaj zaključak se posebno potvrđuje odgovorima dobijenim na pitanje „Putem kojeg se sredstva masovnog komuniciranja najpotpunije obaveštavate o događajima u Novom Sadu”.? Največi broj anketiranih i učesnika u razgovoru izdvaja Novosadsku hroniku lista „Dnevnik” kao najpotpuniji izvor obaveštavanja o Novom Sadu. Na drugom mestu je Novosadska hronika Radio-Novog Sada na srpskohrvatskom jeziku, na trećem Novosadske razglednice Televizije Novi Sad. Slede potom Novosadska hronika Radio-Novog Sada na mađarskom jeziku, „Večernje novosti” i „Politika ekspres”. Takav odnos je razvijen i stabilizovan skoro kod svih socioprofesionalnih struktura. Jedino domaćice i nekvalifikovani radnici na prvo mesto stavljaju Novosadsku hroniku Radio-Novog Sada na srpskohrvatskom jeziku, a na drugo Novosadske razglednice Televizije Novi Sad. S obzirom na rasprostranjenost masovnih medija u Novom Sadu i pokrivenost informacijama i elektronskih i štampanih medija, mesto koje su za kratko vreme postojanja izborile Novosadske razglednice kod novosadske publike - auditorija razvijene komunikološke kulture - veoma je pozitivno. Okosnicu emisije Novosadske razglednice čine tri programske celine; a) Novi Sad juče, danas, sutra - kritički osvrt na događaje i zbivanja iz prethodnih sedmica i najava važnijih događaja u narednih sedam dana. Svi ti prilozi traju 7 minuta. b) Tribina - posvečena jednoj, trenutno najaktuelnijoj temi iz svakodnevnog života. O toj temi, pored radnih Ijudi i građana, govore najpozvaniji predstavnici odgovarajućih organa i službi. Tribina je po načinu realizacije tip „kontakt-programa” i traje 10 minuta. c) U poseti - televizija je osam minuta u gostima kod istaknutih pojedinaca, organizacija i institucija koje ostvaruju zapažene rezultate. Ove celine odvojene su muzičkim numerama koje su u funkciji teme o kojoj se govori. Osim navedenih celina, postoji i više kratkih rubrika, atraktivno obrađenih i prezentiranih, kao što su:

209