RTV Teorija i praksa

ocenama emitovanih programa i ocenama planova za iste programe dobijenim u prethodnom istraživanju. Najbolje su ocenjeni Zabavni, Ekonomsko-propagandni i Umetnički programi, zatim skoro podjednako Dokumentarni, Obrazovni, Dramski i Fihnski progranu, pa lnformativno-pohtički, Muzički i Humoristički programi. Najmanje povoljnih ocena dobio je Dečiji program, no kod njega veći broj ispitanika nije ni odgovorio pošto je taj program namenjen dečjem auditoriju. Nacrt plana programa za 1982. godinu, za većinu programa, bolje je ocenjen od emitovanog programa u 1981. godini. Kod programa radija razlike u ocenama su male dok su kod programa televizije značajnije. Kao izuzetno uspele slušaoci su naveh emisije: Subotom sa vama, Sa starih razglednica, Pop ekspres, Emisija za selo, Novi vidici, Za vašu razonodu, Dućan mali na glavnom sokaku, Od buđenja do čuđenja, Radio-pošta (na mađarskom jeziku), Randevu u troje, Kazi mi kaži, Sportska emisija (na rumunskom jeziku) i druge. Gledaoci su naveh emisije: serija „Baza na Dunavu” (želeh bi da se ponovo emituje i snimi nastavak), Ponočna promenada i Muzički tobogan. Pored ocenaa emitovanog programa i Nacrta plana programa za 1982. godinu ispitanici su izneh mnogobrojne primedbe i predloge. Neke ćemo navesti; • da se češče govori o dostignućima na planu štednje i stabilizacije na nivou DPZ, DPO i OUR, • da se češče govori o konkretnim doprinosima štednji i stabihzaciji, • da bi putem programa trebalo naglašenije razvijati osećaj odgovornosti prema radu. Osim toga predlaže se da se govori o ekonomski neopravdanim investicijama i o odnosu vanprivrede i privrede, predlaže se da se govori o načinu smanjenja administrativnih službi. Veći broj gledalaca predlaže da se Novosadske razglednice češče emituju i da prihvate pojedine dobre ideje iz Beogradske hronike. Dosta predloga je dato u vezi sa obrazovanjem. Predlaže se uvođenje emisije kojom bi se buduči studenti informisali o mogućnosti upisa i budućeg zaposlenja, zatim da se povede rasprava o obrazovanju i vaspitanju i da bude više programa za školu.

131