RTV Teorija i praksa

Tabela br. 1.

Najaktivniji u svakodnevnom gledanju emisija su kolhoznici, radnici sovhoza i penzioneri. 2 Na učestalost gledanja TV pokazalo je određeni uticaj informisanje o televizijskim emisijama. Auditorij se informiše putem novina (80,6%), a takođe iz najava na televiziji i radiju (26,7%), iz nedeljne publikacije „Govori i prikazuje Moskva” (15,3%). Informacije o TV programima 6,7% ispitivanih dobija u kontaktu sa rođacima, kolegama i poznanicima. Deo auditorija (9,1%) „gleda sve po redu” u slobodnom vremena

2 Ncophodno je napomenuti da je ispitivanje obavijeno zimi.

113

Tabela br. 1. (u procentima u odnosu na ispitivanih u svakoj grupi) celokupan broj Soc.-prof. grupe Učestalost gledanja Radnici Kolh. i rad. sovh. Služb. ITR Učenici škola PTU Stud. visok. škola tehn. Penzio- Domaneri ćice svaki dan 63,7 75,8 56,2 65,5 40,5 69,6 72,2 3-4 puta nedeljno 23,6 16,1 26,6 23,8 27,4 13,9 5,6 1-2 puta nedeljno 5,8 3,3 7,7 3,6 21,4 7,6 ne svake nedelje 2,5 1,4 2,2 1,2 4,8 11,1 bez odgovora 4,4 3,4 7,3 5,9 5,9 8,9 11,1