RTV Teorija i praksa

Tabela br. 8.

Kako vidimo najveći auditorij ima emisija Koncert po željama. Ona je popularna u svim socio-profesionalnim grupama. Skreče pažnju činjenica da je muzički koncert U radno podne osvojio popularnost ne samo među radnicima, službenicima i kolhoznicima, koji čine 60 do 65 odsto ispitanika. Njega takođe pažljivo slušaju učenici škola, studenti, penzioneri, domačice. Primečeno je takođe veliko interesovanje radio-slušalaca za emisije Dobro veče i Muzički globus koje su veoma popularne u svim slojevima stanovništva. Emisija Posle ponoči ima prvenstveno mlad auditorij, Od 45 do 65 odsto njeni slušaoci su mladi radnici, studenti visokih škola i tehnikuma, učenici škola. Službenici i kolhoznici je slušaju dva puta, a penzioneri tri puta ređe od učenika. Auditorij emisija Novi muzički zapisi i Muzičke emisije iz socijalističkih zemalja se takođe više od polovine sastoji od mladih - studenata visokih škola, tehnikuma, učenika škola. Odnos drugih socio-profesionalnih grupa prema tim emisijama je gotovo isti - oko 40,0 odsto radnika, seljaka, službenika sluša ih „redovno” ili „ponekad”.

123

Odnos auditorija prema koncertnim programima radija Tabela br. 8. (u procentima od ukupnog broja ispitanih) 'Jaziv S 1 u š a j u Ne slušaju Bez ;misije redovno ponekad nema mogućnosti ne interesuje se odgovora l. Koncert po željama 40,3 43,1 2,5 1,2 12,9 2. U radno podne 31,1 33,7 10,3 2,5 22,4 5. Dobro veče 22,9 34,5 6,2 4,4 32,6 \. Muzički globus 18,1 34,7 5,4 6,3 35,5 5. Posle ponoći j. Novi muzički 12,4 24,4 22,0 6,8 34,4 zapisi 1 . Subotnje muzičko11,2 33,0 8,8 8,8 38,7 literarne večeri 5. Muzičke emisije socijalističkih 11,2 31,1 7,2 9,5 41,0 zemalja ). Novosti iz muzič10,4 33,6 7,2 8,4 40,4 kog života 5,2 23,7 9,9 12,0 49,3