RTV Teorija i praksa
„Drugarice Korać, želim da radim u emisiji... Vi ste mi obećaii još odavno...” Prekinuia si ga pitanjem „Како se zoveš?" „Stanko Crnobrnja” - rekao је. Njegov zahtev bio je vrlo decentan. Tada sam prvi put čuia to ime... „U redu, pa radićeš” - rekla si i nastaviM razgovor tamo gde je bio prekinut On je stajao još nekoiiko trenutaka. Bio je veoma ijut, tako je bar izgledao, a onda je izašao. Atmosfera /е bi.a vr.o neugodna Z.K.: Pa vidiš, došao je na red i mislim da je Stanko Crnobrnja jedna izvanredna televizijska ličnost Vrlo je kreativan, ozbiljan, obrazovan i to svoje obrazovanje stalno dopunjava i prenosi na ostale Televizija Beograd treba da se bori za njega da bi ga zadržala A Š.: Da d ti se čini da, kada primaš mlade Ijude i pružaš im šansu, što je veoma dobro, a što malo urednika čini, s obzirom da nemaš mogućnosti da sve i zadržiš, da postaješ surova sa onima koji više nisu miadi i koje odbacuješ? Z.K.; Ne mogu da prihvatim samo neradnike, neinteligentne Ijude koji su nekim slučajem završili akademiju i nemaju nikakve veze sa tim pozivom, niti sa televizijom Pogotovo ne volim Ijude koji televiziju smatraju samo sredstvom pomoću kojeg će doči do neke velike stvari Nije slučajno da moji saradnici zarade dve ili tri, pa i više mojih plata, a ja nisam zbog toga Ijubomorna i ne zavidim im Oni žive samo od ovog trenutka Sutra može da im se dogodi da ne rade i ostaju neobezbeđeni Mnogi na televiziji to ne žele da shvatc i prebrojavaju stalno koliko je ko zaradio Da nisu dobro radiii, mi ih ne bismo zva.i A.Š.: ŽeleLa bih da mi na ovo pitanje odgovoriš direktno. Nešto je u tvom radu uočljivo, što ne bi mogia da porekneš: u izboru tvojih saradnika uvek je veoma mnogo mladih Ijudi i vrlo malo mladih žena Znam da to nešeć prihvatiti, ali je to veoma karaktenstićno. Zašto?
218