RTV Teorija i praksa

preplitanja, različitu od one koja već postoji na filmu. Prirodno je što je гок muzika, koja je tako reći rođena pred TV kamerama, odigraia važnu ulogu u tom razvoju. Pored modernog baleta, džez i rok-baleta čija je koreografija oplemenjena elektronskom slikom i mogućnošću identifikacije sa objektivom kamere što je prvorazredna koreografska činjenica na teieviziji, pored prenosa rok koncerata koji su nova forma XV hepeninga i pokušaja ostvarivanja tipićne TV opere, razaznajemo jednu kontinuiranu iiniju razvoja televizijskog jezika, zasnovanu na prezentacip zabavne i rok-muzike. U stilskom pogledu njen značaj je veći od njenih žanrovskih vrednosti. U ovom svetlu mogao bi se dosta objektivno oceniti iznačaj video-ldipa. Ako zanemarimo sjaj pomodnosti i uticaj koji on vrši na diskografske institucije, i agresivni prodor video-kaseta, još uvek je pred nama popva koja znači veliki pomak u razvijanju audiovizuelnog i posebno televizijskog načina izražavanja.

298