RTV Teorija i praksa
Biče na Drugom programu i partizanskih, i revolucionarnih muzičkih tradicija i inspiracija, vredne izvorne narodne muzike i njenih visokokvalitetnih umetničkih obrada, umetničke muzike za decu. i oko 15% probrane zabavne muzike po određenoj specifikaciji žanrova. Kao oblici prezentacije na Drugom programu če se posebno negovati kritika, javna tribina, komentari trajnije važnosti, dokumentame reportaže radiofonskog tipa, feljtoni, debate, literarni fragmenti, portreti gostiju tog programa i sl. Sve to, po pravilu, izneseno u autorskoj voditeljskoj prezentaciji i sa pretenzijom na solidno, neishitreno, argumentovano vrednovanje pojava, stvaralaca i dela. Treči program če i dalje biti tribina koja kulturne i naučne vrednosti predstavlja u izvornom, neuproščenom vidu, afirmiše savremeno istraživanje u umetničkom stvaralaštvu, kulturnim, prirodnim i društvenim naukama, obezbeđuje celovite kritičke informacije sa značajnih naučnih skupova i prikazuje umetnička dela i publikacije iz važnijih naučnih oblasti, kod nas i u svetu. Ovaj program če imati 94% umetničke muzike, oko 5% zabavne (i to avangardnog džeza) i 1% izvorne narodne muzike. Direktno će prenositi, ili odložno emitovati. javne koncerte koji odgovaraju profilu Trećeg programa, posebno afirmišuči muzičko stvaralaštvo našeg veka (uključujuči avangardne umetničke orijentacije). Sa odnosom 30 : 70 govora i muzike, povečače u oblicima prezentacije dijaloške forme, nasuprot sada dominirajučoj monološkoj esejistici, a razvijače i dalje modele tribina i „okruglih stolova najvišeg stupnja kompetentnosti. Na istim odrednicama definisane su i dominante budučih fizionomija Programa 202, Dramskog programa i Stereorame, što se može videti u široko distribuiranom i uvek raspoloživom dokumentu Predlog daljih pravaca razvoja koncepcija programskog sistema Radio-Beograda. PRVE VERZIJE NOVIH SHEMA Prema utvrđenoj dinamici ovih priprema, a u skladu sa rokovnikom RTB za izradu planova programa za 1985.
30