RTV Teorija i praksa

3. Sredstva masovnog komuniciranja - štampa, radio, TV 4. Sistem informisanja u SFRJ 5. Novinarska stilistika 6. Socijalizam u savremenom svetu 7. Fizički odgoj Izbomi predmeti za smer komunikacija: - Komuniciranje u OUR - Politička i ekonomska propaganda - Retorika - Novinarsko redigovanje - Teorija komunikacijske tehnologije - Sociologija tržišta - Sociolingvistika Karakteristike nastavnog plana: pokušaj uravnoteženja opšteobrazovne, politikološke i komunikološko-novinarske materije. Ne uočava se veča zastupljenost prakse novinarstva. Cilj: obrazovanje novinara, propagandista, kadrova za veze sa javnošću i analitičare komunikacija. Znatan broj izbornih predmeta utoliko рге što su svi redovni predmeti sa druga dva smera fakulteta izbomi i za studente novinarstva. Tako student, kroz izbome predmete može da utiče na svoje specijalističko uobličavanje. DRŽAVNI UNIVERZITET FLORIDE U TALAHASIJU (SAD) DEPARTMAN KOMUNIKACIJA I NOVINARSTVA UVODNI STUDIJ (prve i druge godine) - prvi stepen I EKONOMSKA PROPAGANDA - REKLAMA Šest kurseva: Načela EP, Strategija EP, Istraživanje delovanja EP, Planiranje EP u ekonomici sredstava masovnog informisanja, Reklama i poslovanje u MM informisanja. II NAUKA O KOMUNIKACIJAMA Dvanaest kurseva: Teorija komunikacija, Metodi istraživanja komunikacija, Primena istraživanja komunikacija, Koriščenje komunikacija za određene

107