RTV Teorija i praksa

II NAUKA O KOMUNIKACIJAMA Dvadeset i jedan kurs: Nauka o generalnoj teoriji komunikacije, Istraživanje komunikacije, Matematički modeli u komunikacijama, Istraživanja komunikacije (kvantitativno, kvalitativno), Istorijsko-kritički metodi istraživanja komunikacija (lična pojedinačna istraživanja studenata pod rukovodstvom mentora). 111 SREDSTVA MASOVNOG KOMUNICIRANJA Tri kursa: Komparativni sistem SMK, Teorija SMK, Istraživanja SMK. IV RADIO I TELEVIZIJA Dva kursa: Zakonsko regulisanje na RTV, Upravljanje RTV, VUSMENO KOMUNICIRANJE Deset kurseva: Učenje govorništva I i 11, KJasična teorija govorništva, Grupna dinamika i liderstvo, Govornička sugestivnost, Multimedijske komunikacije, Istorija i kritika javnog govorništva u SAD, Kritika savremenog javnog govorništva, Retorika u rasnim odnosima, Retorika u ženskom pokretu. Karakteristike nastavnog plana: studij je podeljen na prve dve i druge dve godine, pri čemu se u prvom delu uče osnove i praksa, a u drugom delu, uz mali broj novih elemenata, produbljava i teorijski i praktično znanje iz prvog dela. Student uz pomoć mentora profesora (svaki student ima takvog mentora) u poslednje dve godine bira svoj uži profil a dopunjava studij materijom koju odabere i koju sluša i polaže na ma kom drugom fakultetu, Reč je o elastičnom načinu studija u kome student ima velik stepen lične inicijative u izboru naučne i praktične obrazovne materije. Fakultet priprema novinare za sva sredstva masovnog komuniciranja (uključujući i film) za ekonomsku propagandu, za veze sa javnošču, za usmeno komuniciranje u raznim situacijama i službama, za pisanje govora javnim ličnostima, za istraživanje komunikacija, planiranje i izvođenje političkih ili privrednih akcija, za razne oblike propagande i kontrapropagande.

109