RTV Teorija i praksa

danom pre podne kada imaju popodnevnu nastavu: 55 minuta. Pored toga što imaju školsku nastavu i druge obaveze prema školi, deca se bave i drugim aktivnostima i zbog toga je, verovatno, ovo vreme, koje deca posvećuju radio-programu, realno sa stanovišta njihovih mogučnosti. NAČIN SLUŠANjA RADIJA Podaci istraživanja u drugim zemljama pokazuju da se radio sve više sluša u? obavljanje drugih aktivnosti. Ovo istraživanje pokazalo je da je slična situacija i u nas. I naši ispitanici, kao i slušaoci radija u drugim sredinama, mnogo više slušaju program uz druge aktivnosti (58%), nego što slušaju radio kao jedinu aktivnost (33°0). To je naročito karakteristično za razvijenije sredine (sluša radio uz obavljanje drugih aktivnosti u Beogradu 65°0, u Kraljevu 67% i u Tutinu 44% ispitanika - u gradu 63% i u selu 55% ispitanika) i za mlađu decu (sluša radio uz obavljanje drugih aktivnosti sa 8 godina 65% ispitanika, od 10 do 14 godina 56% -58% ispitanika). SLUŠANJE RADIO-BEOGRADA I DRUGIH RADIO-STANICA Ispitanicima stoji na raspolaganju dosta radio-programa za slušanje. Pored četiri programa Radio-Beograda u mogučnosti su da prate dosta lokalnih radio-stanica, kojih u SR Srbiji van SAP ima 29, pokrajinske radio-stanice i programe drugih republika. Šta oni od toga koriste prikazano je u sledećoj tabeli:

78