RTV Teorija i praksa
52. minut magnetofon 54. minut M. Miioradović, živo magnetofon
(insert iz VI partite, trajanje 2 min i Najava muzičkih događaja u evropskim muzičkim centrima na dan 21. marta: Lajpcig, Beč, Milano, Stokholm, Brisel, Beograd - dvorana KNU - biče pove/ani posredstvom Zajednice evropskih radio-stanica u evropsku mrežu. Za slušaoce širom Evrope biče to zajednički doživljaj Najava za dokumentarni snimak sa generalne probe na KNU. (snimak izvođenja Mise na probi, 2 min i Kroz snimak Reminiscencija: Lj. Marič, lica iz ankete, I. Laska, D. Gostuškog... Odjava emisije kroz špicu
Na vanstudijske aktivnosti autore Susretanja pokrenula je želja da do kraja otkriju datosti medija koje objektivno postoje i koje treba koristiti. Ciklus Koncerata iz stana povezao je u istom momentu i sveo na isti radio-prostor-slušaoce, studijski prostor i privatnost radnog ambijenta umetnika. Slušaoci su mogli iz svog stana telefonom da postavliaju pitanja umetniku u njegovom stanu preko voditelja u studiju koji je radio-vezama bio spojen sa novim „privrem'enim studiom” smeštenim u ladnoj sobi muzičara. iz koje je išao direktni prenos programa. Umetnik je govorio o svom odnosu prema delima koja tumači, odgovarao na postavljena pitanja slušalaca i voditelja iz studija i potom svirao odgovarajuče primere iz muzičke literature. Čembalistkinja Ivanka Simonović-Sekvi interpretirala je Skarlatijeve sonate, a Smiljka Isakovič predstavila se i kao pijanist i kao umetnik na spinetu. Susreti u pet popodne ili Ulični svirači pokazah su da se takođe mogu povezati ambijenti studija, koncertnih dvorana, slušalačkih domova ili ulice, te da slušaoci izvan Beograda mogu da „pnsustvuju” koncertima stavivši se u ulogu aktivnih sudionika događaja Ponovo je ovaj medij dokazao da briše međe i omogučava maksimalnu komunikaciju koja stoji na granici fikcije i realnosti U tip emisija koje su, takođe ostvarile nov pristup prezentaciji muzike, svakako treba übrojiti i emisiju Programa „Beograd 202” - Dragstor ozbiljne muzike Beograda 202.
32