RTV Teorija i praksa

Betoven, V simfonija - motiv preko motiva ide tekst sa podacima o koncertu, izvođačima, vremenu i mestu održavanja koncerta i na kraju glas kaže: ~..a karte možete kupiti u domu sindika ta-ta-taaaaa!” Kraj spota: motiv Pete Betovenove ili Kamerni ansambl „Dušan Skovran” - vodi Aca Pavlovič Coilegium musicum - vodi Dara Matič-Marović Publiku - vodi Dejan Đurovič! Muzički akcenat ili 300 godina Baha - 5 godina Dragstora! džingl

Ovim se lista tipova emisija i radio-ostvarenja koja se bave muzikom i prezentacijom muzike, ni slučajno nije iscrpla. Pored klasičnih tipova (i novih koji prete da postanu „nova radio-klasika”) postoji niz emisija koje načinom prezentacije ulaze u međutipove: u njima je sadržano bogatstvo tema koje izviru iz muzičke umetnosti, kao što se i pomenute emisije bave i drugim temama a ne samo prezentacijom Bahovog deia, a autori se trude da različitim načinima zadrže slušaočevu pažnju, Među njima ima i emisija mapetovskog tipa dvojica iz operske radio-lože „gunđaju” o najlepšim arijama iz ореге, pa bizarnih snimaka pevača lake muzike koji menjaju svoj žanr ulazeči ~u kožu” operskih pevača, što več poodavno rade i operske zvezde i folk-pevači. Postoje radio-šoui, pa radio-opere čije su „arije” sastavljene od niza hitova zabavne i narodne muzike (šta li bi Adorno danas rekao?!), i mnogi drugi pristupi koje koriste radio-stvaraoci. Ovim, najzad, nisu obuhvačeni najrazvijeniji oblici radiofonskih ostvarenja - eksperimentalne muzičke

34