RTV Teorija i praksa
Hing, Dane Zajc, Matjaž Kmecl, Pavel Lužan, Milan Jesih, da pomenem samo neka imena) odlučujuće doprineli oblikovanju slovenačke radiofonske dramaturgije. Za to bi trebalo da se ispiše poseban pregledni esej. Moram samo reći da su neki autori posebno dramaturški obazrivi prema mogućnosti oblikovanja „prostome slike zvuka" i tome su prilagodili i svoje pisanje za medij. Istina, u budućnosti bi se inovativne pobude, kako autora tako i reditelja, kao i posebno uvedenog marketinga za tu vrstu morale usmeriti ka tome da se obnovi sakrosantnost prostora zvuka kao .događaja". Ka traženju .nove čujnosti". Prevela sa slovenačkog
Miljenka Vitezović
* Odlomak iz opsežnijeg razgovora „Prostor radio-režije i dramaturgije", koji će autor objaviti u celosti u knjizi Traktat o radio-reiiji. Beograd/Ljubljana, jesen 1988. Likar Igor - reditelj i dramatrug, roden je 25. septembra 1953. godine u Ljubljani. Završio je pozorišnu i radio-režiju i dramaturgiju na Akademiji za gledališče, radio, film i televiziju u Ljubljani, 1979. Rše poeziju i publicistiku. Režirau pozorištu i saraduje kao dramaturg u slovenačkom filmu. Od 1979. angažovan je kao reditelj u kultumo-umetničkom programu, u Redakciji igranog programa Radio-Ljubljane. Dobitnikjenagrade .Ohridski ruzmarin", na Nedelji radija „Ohrid 89", za izuzetan stvaralački doprinos iskazan u četiri zapažene emisije ove jugoslovenske radio-smotre. R.L.
207