RTV Teorija i praksa
budu korišćena u cilju osporavanja programa koji im sledi. Prezentovanju promocronalnog programa treba pristupiti sa najvećom obazrivošću i voditi računa o vremenu njegovog emitovanja. Spotovi kojima se predstavljaju pojedine emisije treba da na verodostojan način ukažu na vrstu programa koji se najavljuje. Ne sme se dozvoliti korišćenje nasilja kao sredstva za promovisanje programa. Proizvoljno prikazivanje scena nasilja, van konteksta, može neopravdano šokirati gledaoce. Gledaoci imaju pravo da budu upoznati sa tim da li određeni film ili emisija sadrže scene nasilja, međutim treba imati u vidu da je tanka nit između adekvatne prezentacije i propagande. Ekonomsko- Nasilje u -propagandni ekonomsko-propagandnim programi programima ne treba koristiti u cilju prodaje proizvoda, niti kao poziv na agresivno ponašanje. S obzirom na to da su deca, do izvesnog uzrasta, znatno manje od odraslih sposobna da razumeju smisao reklama i da o njima kritički sude, ona su u većoj meri podložna uticajima. Zato se u reklamnim porukama korišćenjem straha i nasilja ne bi smela zloupotrebljavati ova
21