Srpski književni glasnik
УМЕТНИЧКИ ПРЕГЛЕД.
545 Све је комаде одсвирала са необичном техником п музичким разумевањем.
„Die dritte im Виле“ била је Г-ца Лили Лејо, концертна певачица из Беча, која је певала један валцер од Ј. Штрауса и јелан од Ардитија, птичју песму из опере Раесјасст од Леонкавала, Оџуге (ез yeux bleus on
– Масенеа и Григов „Сан.“ Њено певање показало је нај-
бољу школу и фино музичко осећање.
Концерт је отворен увертиром Дворжаковом за „Отела“, а лруги део „Карневалом у Паризу“ од Свендсена; оба дела су изврено изведена под управом капелника Г. Биничког, а осим тога је оркестар све солисте пратио дискретно и уметнички.
Концерт гудачког квартета, уз суделовање Г-це Уншулд и Г-ђе М. Бинички, у корист Српске Музичке Школе, одржан је у сали Грађанске Касине пред многобројном публиком. Отворен је Брамеовим квартетом за клавир, виолину, виолу и чело, у G-moll. To je једно лепо дело, пуно духа и пуно огромних тешкоћа.
С тим је квартетом Г-ца Уншулд хтела да се представи и као евирачица камерне музике, али јој то није пошло за руком, јер се одмах приметило да она није епзештћЈе-евирачица и да се својом свирком сувише истиче, те то шкоди укупном дејству. Напротив, господа која еу свирала с њоме успела су да покажу све врлине свирања у квартету, као: техничко владање пнетрументом, темперамент, чистоћу, индивидуално извођење сваког појединца без штете по епзешђЈе, осећање стила и моћ стварања.
“Соло је Г-ца Уншулд свирала Бетовенову сонату Ов-то!, и то са техничким савршенством, али без дубине' схватања и силине израза која осваја. Те гарре! des oiseaux, La poule, Deux menuets oz Pawoa, па етида Es-dur oj, Паганини - Листа, Менделсонов скерцо E-moll, Шуманов Ашвећуиле без Ађепд, и Листова рапсодија Ме 13, све је то испало у техничком погледу изврено.
ar 511