Učitelj

666 ПРЕДАВАЊА

Читајте с табле прво! Како гласи поздрав“ Који знак мећете после њега Шта долази за поздравом7 Како гласи садржина # Говорити о тачкама: ај), 6), в) и т. д. Најпосле понављање свега“ без прекида. Писмени рад:

Драги пријатељу !

Ја те морам замолити за једну услугу. Кад дођох из школе кући, оставих школске ствари на сто. За тим сам морао ићи на отев позив и нешто послушати. За то време је братић задатак на таблици. избрисао. Буди добар и пошљи ми за часак твоју таблицу, да бих '" преписао задатак. Срдачно те поздравља ·

твој Јова. Ред мисли може се овако изменити:

Нире 5 БА в) 65 ај 74.

Њуди добар и пошљи ми за часак твоју таблицу, да бих преписао задатак. Мој је братић задатак на таблици избрисао. Ја сам _ морао ићи на очев позив и послушати, а метнуо сам школ. ствари на сто. (6 и а спојени уједно). Сад знаш зашто те морам замолити. за услугу. Срдачно те поздравља твој Јова.

ЏМ. Позив на учешће у школ. излету Драги Љубомире ! Наш је Господин намеран да направи идућег четвртка по подне с нама излет. Ићи ћемо у село Н. Пут до села води кроз дивну шумицу. Тамо има лепа пољана за играње, те ћемо се лепо прове- | селити. Ми се сви излету радујемо много. Зар не би и ти могао. са мном 7 Твоји добри родитељи неће бранити ваљда. Чекаћу те тачно до ПИ сата по подне у четвртак. Твој Владимир. На табли: |. Учитељева намера. '9. Циљ излета. 3. Извештај о путу. 4. Извештај о неким приликама у селу. 5. Предосећање. 6. Позив на учешће. 7. Мишљење о допуштењу. 8. Одређивање времена за састанак.

у

Т1. Одговор на писмо Драги Владимире, Твоје ме је писмо врло обрадовало. Моји родитељи дозвољавају да идем с тобом. За то ти много благодарим. Мислим да то дозво-_