Učitelj

12

сваком оном који жели бити његов сарадник изтбрати рубрику у којој жели радити и оријентовати се.

Ну и поред овога што смо изложили у овоме прегледу уредништво ће примати и остало о чему држе наши другови да треба да се у органу Учитељског Удружења чује реч.

„Учитељ“ није орган само једног човека или одбора већ целог удружења. За то он треба да буде отворен свима његовим члановима и ми овим баш позивамо све наше другове да у „Учитељу“ пишу свео чему држе да треба писати и да је вредно пажње.

На тај начин „Учитељ“ ће постати право огледало учитељска вредноће, спреме и одушевљења за свој посао. Он ће бити прави израз учитељских тежња и погледа и тумач школских захтева и потреба. У „Учитељу“ ће се огледати као у огледалу и наше школске прилике и школ. живот и учитељев рад и положај.

(С тога на посао другови! Немојте све очекивати од уређивачког и Главног Одбора. Мислите, пишите и предлажите сви. Посла овога позива нећете имати права да кажете у „Учитељу“ није писато о томе и томе. На то ћемо. свакоме одмах одговорити: Ако је требало писати, што ниси писаог Не можемо ми да знамо све ни да доспемо за све.

Ми смо казали све шшто смо имали казати. Само још ово да додамо. —

„Учитељу“ је као и сваком другом листу опстанак у претплати. С тога нека сваки одмах пошље претплату за њ' а тако нека претплати и своју школу. Кад би се од 1000 школа само половина претплатило на „Учитеља“, њему би опстанак не само био осигуран већ би он доносио и доста знатне користи удружењу.

Уредништво је учинило све да лист и са интелектуалне и са техничке и естетичне стране одговори захтевима који. се траже од једног модерног листа а постарало се и да на | време излази. Сваког првог у месецу учитељи ће добијати | тачно свој лист. Сад се само очекује на вас да и ви својој

ЖН : ду 367 СКОРА т Уредник „Учитеља“

Мих. М. Станојевић - Чланови уређивачког одбора: Ђорђе Којић, Ник. Соколовић п Савка Радичевићева