Učitelj

414 УЧИТЕЉ

Роскећ, Вегт ппа Ууезеп дет Арреглербоп пола Ње Уто кећ г део шабетјећбепдеп Бећтег. 3 АШ. Мидеп, А. Ншејала, 1907. 80 РГ. (Фокен, Појам и биће аперцепције и њена важност за учитеља који предаје).

Мајзетапп, Паз Габегеззе. деј Ууезеп шпа зеше Ведешиле. 2. Ам. Наппохег, С. Меуег, 1907. 1.80 М. (Валземан, Интерес. Његово биће п важност).

Озјегтапи, Паз Габегеззе, 2. А. Ојепђиге, Зећшлезеће НојЂиећћал ппе, 1907. 1.80 М. (Остерман, Иптерес).

Кет, Гле Гећте уоп дег Аштаегкзатакен. Отегајоћ, О. Вегфеј5тапп, 1900. 3 М. (Кер Учење о пажњи).

Одгртеју, Репкеп апа Седаећ тв. 9 Ап. Ошегајоћ, С. Веггејатапп, 1906. 2 М. (Дерпфелд, Мишљење и памћење).

Рашћ, Паз Седасћ и. 2. Ал. Вегћп, Кешћег # Кејећага. 1908. 1:80 М. (фаут, Памћење).

Роћ тапп, ЕхретппепфеНе Вентасе тлиг Гећте хот Седасћи. Ветгћп, бегдез « Ноде!, 1906. 3 М. (Полмам, Експериментални прилози к учењу о памћењу).

Мејссћајећ, бег Метометеп, Ветгћт, Кешег Ф Вејећага, 1902. 1 М. (Нечајев, О меморирању).

[ај Апзећаципевфуреп. Герда, Е. Масвеје, 1903. 1 М. (Лај, Типови опажања).

Еббтпдћаше, Сђег етле пеце Меоде заг Ре ипе оејаноет КаћоКеЊеп ђеј Зећшпдетп. Натбига, |. Уовв, 1897. 1 М. (Ебингхауз,

0 једној новој методи за испитивање духовних Кен учеНИЧКИХ). Меззег, ЕтпрПадиле попа Пепкеп. Гејрде, ОпеПе # Меует, 1908. 3.80 М. (Месер, Осећај п мишљење).

Рфдеј, СЉег да Метћајшв дез Сејцћа жито Побејеке ја дер Капаћећ дез офу тоз ппад дет УбКег. Гапсепзата, Негтапл Веуег Ф# 5бћпе — Веуег Ф Мапп, — 1905. 75 РЕ. (Флигел, О одношају осећања према интелекту у детињству појединца и народа).

ћећтке, Сета. под ЗепиабИ ипо, Гапоепзајта, 1899. 75 РЕ «Ремке, Срце и образовање срца).

Већтке, 2117 Гећге уоп бета. Ете рзусћојов веће Олпбегглећипе. _

Гејрће, Оиттаеће Ваисћћапа пе, 1908. 3 М. (Ремке, Прилог к учењу о срцу. Психолошко истраживање).

Мајомзку, Паз Се ћеђеп то зетеп ууезепф ећађел Егзећеттип-

већ ила Ведећипвећ. 3. уоп Оћг. Шег Пђегагђењеје Ап. Гера,

а ид