Učitelj

ПСИ ОгЕ ОСЕРИ 5 А 443

«ставних метода. Осим тога и методи који су израђени помоћу васпитне праксе немају увек стварну вредност. „Најбоље што сео овим практичним методима може рећи“ — како умесно примећује А. Бине — „јесте то, што су се они увек додиривали се стварношћу, и што су уопште учинили науци извесне услуге.

(Наставиће | се)

Из школског рада

ПРЕДАВАЊЕ ИЗ НАУКЕ ХРИШЋАНСКЕ

У 1У РАЗРЕДУ ОСНОВНЕ ШКОЛЕ. О АПОСТОЛУ ПЕТРУ

План предавања: а) Живош Петров пре него што је постао апостол. 6) Како је Петар постао апостол. в) Апостолски рад Петров и г) Смрт апостола Петра.

Циљ. Сад ћемо да учимо о најбољем Христовом ученику. (Понављање циља).

|: Анализа. Како се зове човек, који друге учи» (Зове се учитељ.) — А како се зову они које учитељ учир (Ученици) — Шта је био Христос» (Учитељ). — Колико је Христос имао ученика» (Дванаест). — Како се друкчије зову Христови ученици (Апостоли). — Науче ли сви ђаци цодједнако оно чему их учитељ учи» (Не науче). —- Него каког (Неки боље, неки горе). — Шта мислите, јесу ли и Христови ученици сви подједнако знали Христову науку (Нису).

П. Излагање. Од дванаесторице Христових ученика један је био најбољи и њему је било име Петар.

— Према томе како боље можемо рећи о чему ћемо сад учити» (Сад ћемо учити о апостолу Петру).

1

а.) Живот Петров пре него што је постао апостол.

[1 Анализа. — Од када сте ви ђаци» (Од како идемо у школу). — Јесте ли пре тога били ђаци» (Нисмо). — Јели апостол Петар од свога рођења био апостол Христовг (Није).

Пазите! Ја ћу вам казати како је живео апостол Петар пре

него што је постао Христов ученик.