Učitelj
414. | __ Учитељ
i
учитељи опредељују по. својој савести, што.су и чинили. Немање система и кооперације у раду, то је била главна карактеристика првог периода ове школе, чији је рад завршен тиме. што су учитељи радили по своме нахођењу. Тако је морало "бити а вероватно, да је иницијатива учитеља више дала, но да је давао директиву непријатељ. Цео рад у првом периоду текао је по следовној формацији, чији је творац г. Радивоје Томић.
Formation der Knabeschule.
o _ || Schul- Bildungsunterrichts- 58 Ба
555 | маше | зе 55 | 5:
| | Титпеп Ра Аја 11 мо laKlasse|| 39 |14| Kejne SchulunterrichtB8—11 Пе | 4В · 00 |15 |Schulunterricht 8—11| Noo|Noe2 | : | Turnen 2—4 |
је „ | 74115]. „ | бевшипкетнећев—11 | Мо 2) Мо 3 ка ли | Рогпеп 2—4
о 31 |14| Serbien | Schulunterricht 8—11 Nl MI. | 6% ia a | DHo | мо 1 | хе 1
Sontags von 9—11 Еопгаве iber Landwirrschaft, un Gleichen. | | " По жељи г. Clarence Barz-a поклоњсна је пажња гимнастици, музици и певању. (Овај племенити Американац није могао простити, а да у ову школу не унесе и онај практичан дух американских школа. Из свих разреда одобрено је шесет ученика, који су учили инструменталну и вокалну музику. Успешно је предавао певање г. Властимир Томић богослова сада свештеник. Све инструмеите као и гимнастичке справе врло издашно је набавио је г. Сјагепсе Вагу и предао ученицима два следећа шаблона копирана са оргинала г. Томића, нека нам покажу како је извршен распоред наставе музике и гимнастике. | |