Učitelj

622 Учитељ

Циљ је овим „Рачунским купонима“ по мишљењу проналазачевом, „буђење интереса код школске деце за изучавањем таблице множења“. По нашем мишљењу то није циљ нити то може бити већ овде би се могао пре узети практични циљ: да деца, која нису добро утврдила поједине резултате таблице множења и делења, у згодном моменту могу лако да механичким путем изврше корекцију а после је учитељева ствар да их научи како ће рационалним путем моћи сами доћи до жељеног резултата. Таблица множења постаје механизам и она ће као механизам, доцније, кад ученик методичким путем буде добио све потребне представе о умножаваним бројевима чинити огромне услуге у рачунским операцијама али дотле докле оно не постане права духовна својина ученикова она се не сме вештачким путем и вештачким средствима ученику наметати. Ученик мора увек бити свесан, мора знати у поноћи, као и у по дана: да је 7 Х 8 = 56, алии ашто је 7 Х 8 = 56

Рачунски Купони.

Ово учило г. Радојичића представља 10 кружних исечака. На сваком је исечку на једној страни таблица множења за по један од основних бројева као множитељ, а на другој страни прекоредни задаци дељења, у којима је тај број делитељ, као што се то види на сл. бр. ! и бр. 2.