Učitelj
Експериментална Психологија 413
г) Самосталне примедбе о даровитости, школском успеху, и тд. у оделењу ове класе 2
Питање II.
Ако сте икада обучавали дечаке и девојчице одвојено или «скупа, онда вас молим да у овом питању дадете ваш општи суд о познатим вам добима (види примедбу на питање |, д):
a) Да ли један пол уопште боље успева- у погледу на даровитости и школски успех 2 Даровитост..2 Школски успех...2
6) Да ли су школски успеси дечака и девојчица различити или не у појединим школским предметима 2
Ако „јесте“: у којим предметима успевају више дечаци а у којим девојчице> Дечаци... Девојчице...
Да ли узрок тога лежи можда у различитости наставног плана у односном предмету 2
в) Да ли постоје уопште радње душевне или друге врсте, где мушки или женске показују више пријем свести или диспозиције2 Дечаци... Девојчице... )
г) Да ли постоје које друге карактеристичне одлике, које су важне по школу, а више су изразите код једног или другог пола Дечаци... Девојчице...
д) Самосталне опаске и предмети:
Оделење Г:
Ово је за учитеље, који предају или су предавали у равличитим врстама школа (као равличите врсте подразумевају се три врсте основних школа, засебне школе између основне и више школе. Овде се подразумевају и разлике између градских и сеоских школа и т д).
Да ли сада обучавате у још којем оделењу, осим у ономе, које сте горе просудили 2
Колико сте дуго уопште предавали у другом училиштуг Где2 (Школа, место тачна ознака):
Питање 12. а) Да ли се више препоручује једна врста школе у погледу на даровитост ђгкаг
Како објашњавате такво држање» (Избор, социјалне прилике и тд.)2