Učitelj

ЛИТЕРАТУРА ЗА ДЕЦУ И МЛАДЕЖ: Цуцић С: О нашој дечјој књижевности — Грађ. школа, 154, 203; Илић—Ага-

пова др. М.: Шта највише чита наша омладина — Учитељ, 299; Когагсаптп Ј.: Ромодот ankete o dječjoj književnosti — Savr. škola, 1; Peroš V.: Dječja i omladinska književnosi — Dom i šk., 56; Teonocwh B. P.: JenHa насртљивост и једна нелојалност — Учит.

стража, 9—10/36.

ПЕДАГОШКА КЊИЖЕВНОСТ: Bojc E.: Knjige Slov. šol. matice za |. 1935 — Slov. исне!ј, 258; Матичевић др.

Стј.: Педолошка стремљења и испитивања у Југославији — Учитељ, 161; Милошевић Р. М: Филозофија и настава (критика књиге дра Либерта „Филозофија наставе“) — Учитељ, 259; — исти —: Општа педагогика др. Воје Младеновића — |ЊБ)а., 322.

ДУШЕВНИ И ТЕЛЕСНИ РАЗВОЈ ДЕТЕТА: Бајшански др. Б. М.: О назебу код деце — Родит. лист, 40; Ватиће М.: Цје-

čenje medom — Рот ! ЖК., 28; Ђурић др. М. Економско стање и успех у школи Гласник ЈПД, 470; Соћаја ак. 5.: Хјехае 5 unufrašnjim lučenjem (Endokrine žlijezde) — Маргедак, 399; Иванић др. 3. Ст.: Здравље и болести школског детета — Родит.

лист, 51; Корпма А.: Мекај зјанзнке о profialkoholnem gibanju drugod in pri nas Slov. učitelj, 21; Мане V. M.: Histerična deca — Nar. prosveta, 25—26/4,

СОЦИЈАЛНО-ЗДРАВСТВЕНА ЗАШТИТА ДЕЦЕ:

Скала А.: Подижимо здрав југословенски подмладак (Народна школа у служби еугенике) — Учитељ, 232; Мијт У. R.: Deca-prestupnici — Маг. ргозуеја, 23/2; — isti —: Vaspitanje malolefnika — ibid., 24/2; — isti —: Problem мазрНапја тајојејnika — ibid.. 25—26/2; +“; Магуђуо оћок по тјадће — (ЕН. tovariš, 25/1.

ДЕЧЈЕ ПИТАЊЕ:

Милатовић Б. А: Они завршише школу — Учит. стража, |1—1/23; Мијп У. R.:'Dečji najamni rad — Маг. ргозуеја, 18/3; — isti —: Samoubistvo učenika — ibid., 29/2; — isli —: Nekoliko slučajeva đačkih samoubistava — ibid., 30/2; — isti —: Zašto učenici dižu ruke na sebe — ibid., 32/2, 33/2; Вуковић Р.: Дечја самоубиства —

Учит. стража 9—10/7. ИСПИТИВАЊЕ МЛАДЕЖИ:

Ђорђевић Љ. Б.: Осећање мање вредности и другарски односи код сеоских

дечака и младића — Учитељ, 180; Матичевић др. Стј.: Педолошка стремљења и испитивања у Југославији — Учитељ, 161; Вељановић Б.: Прилог психологији младићских група на селу — Учитељ, 293.

УЧИТЕЉЕВА ЛИЧНОСТ И ПОЗИВ:

Бодулић М,. Љ.: Личност учитељице у нашем роману — Учитељ, 243; Чешљар К. В.: Просветна и социјална мисија народног учитеља — Нар. просвета, 33/3; Микетић А. Д.: Социјална свест — Њла,, 29/3; 7еје А: О vršenju nasfavničke dužnosti —

Savr. škola, 180.

УЧИТЕЉСКО ОБРАЗОВАЊЕ:

Babić Lj.: O našoj narodnoj školi i obrazovanju učifelja — Napredak, 65; Brumen V.: Po pedagoškem fečaju... — Slov. učitelj, 5; Chardon M.: \Ae говорити — Нар. просвета, 29/2; Чешљар В.: Образовање учитеља — Њна., 29/2; Ђурђевић Г. M.: Baспитна вредност среских друштава и књижица при њима — ibid., 18/6; Gogala dr. S.: Pomen pedagogike za učitelja — Popolnik, 72, 113; Kovačić M.: Učimo strane jezike — Маргедак, 395; Мајсторовић Р. М.; Учитељи, њихово самообразовање и публикације ЈУУ — Нар. просвета, 25—26/3; Маћсемје dr. Sij.: Iz mojih inspekcijskih izvještaja — Napredak, 54; Milinar A.: Učiteljska izobrazba in življenje — Učit. tovariš, 28/2; Ozvald dr. K.: Kaj nas uči letošnji pedagoški tečaj v Ljubljani — Popofnik, 105; Pavčič M.: Krilika ruši in gradi — Učit. tovariš, 22/1; Šilih G.: Reforma prakličnega učileljskega izpila — Ророћик, 118; Тујак М: О исне зкот затообкахомапји — Napredak, 436; Тгдап Т.: Хејо nepraktični »praklični učifeljski izpifie — Učif. fovariš, 21/1; Vauda M.:

Praklični učiteljski izpiti in sorodni problemi — ibid. 24/1; — isti —: Sfrokovni kmetijski lečaj — ibid., 15/1; K. A.: Pregled pedagoškega dela v |. 1936 pri nas — Slov. učilelj, 254,

(Наставак у идућој свесци). .

ти