Učitelj
урцрнннннннннн_____-___-_____.___________
Хладноћа и топлота у природи и у кући. Хладни и топли крајеви. Извори топлоте и хладноће. 6) Математичко-технична: Топломер. Да ли је потребно мерити топлоту» Хигијена куће за становање. | Грејање и огрев. Цене огрева. || в) Културно-историска: Јесен у историји. Борба за је- | сење плодове. (Зимница, амбар, чуварница...). Кулук и десетак. | 5 — Утврђивање идеје-водиље: расматрањем, огледом, прављењем распореда као и проверавањем успеха рада све заједно са децом! | Код комплексног обрађивања културних тековина треба се неизбежно ослањати на једну велику годишњу јединицу. Из годишње стварне јединице развиће се месечне и недељне јединице, које ће бити налик на животни исечак или проблем који ће се узети из околине, а с нарочитим обзиром на одређени минимални "избор наставног градива у програму. За [ разред може се градиво поделити на пр. овако: 1) недељна стварна јединица: Иво и Ана у школи.
2) » 7 » Код куће.. 2) 55 4 5 Код мајке у кухињи. 4) 3) % 4 Јесен долази. 9) „ . M Јесен на пољу и у шуми. 6) > o =. Душни дан (Задушнице). 7) 7: » и Хладни ветар дува... 8) » » 7 Шта радимо код куће. 9) + 5 3 Св. Никола (дечји светац) долази. 10) ~ 8 5 На улици (на друму). 11) 5 5 i Празници зими. 12) » 5 џ Нова година. 13) » У на Зима, зима... 14) ie 5 „ Код топле пећи. 15) Na 2 5; Покладе. 16) 7 би = Школски друг је у болници (60лестан). 17) » a - На вашару. ' 18) :: 7 ме Воз јури. 19) 5; Е = Празник пролећа. '20) » а . Пролеће је ту... 221) 3 3) ” Априли-ли-ли...
22) 53. » a Ласте су се вратиле.