Uredba o prevozu putnika i robe na železnicama u Kraljevini Srbiji : ("Pravilnik za železnički saobraćaj") : važi od 1. januara 1908. godine

55

___7. Сваки товарни лист сме гласити највише на онолику количиву робе, колико могу носити једна железничка кола. Изуветци од овог општег правила могу бити само код недељивих послатака, као што су: дугачке греде пи остали дугачки, гломазни и велики предмети, за чији је пренос потребно више од једних кола |

8. За разноврсну робу може се поднети само један товарни лист, ако се таква роба може заједно товарити и отправшти, а дасе не оштети, п кад томе не стоје на путу царински, трошарински и полицијски прописи. За предмете пзложене у прилогу [, којп се према ђ-у 48. погодбено примају на возидбу, мора се саставити засебан товарни лист, који не сме садржавати другу робу. Кад се на возидбу предају предмети који се погодбено примају на возидбу, али се према прописима под ХХХУ прилога [ могу товарити у колским товарима заједно с другом ребом, онда за њих не треба састављати засебан товарни лист, већ је довољно ако се у истом товарном листу, поред наименовања, стави напомена да је роба погодбено примљена на возидбу.

9. Неће се примати товарни листови на којима је неки део прилепљен или запечаћен, и такви који су поправљани и брисани. Исправке у тежини треба пошиљалац речима да испише и потпите.

10. На сваком товарном листу, као и на уметцима, мора позакону о таксама бити прилепљена таксена марка.

551. Јамчење пошиљаоца за-наводе у товарном листу. Уверавање од стране железнице. Казне : 1. Пошиљалац јамчи за тачност свију навода и изјава у товарном листу, и према томе он сноси све последице проузроковане нетачним, недовољним или неверним наводима и изјавама.