Zavod za statistiku
XXXLI
Ресултат целокупнога успеха изнео је у гимнасијама, |
вишим · · · · · #890 нижим · • 3:40 у опште · · · 8:86
Просечна белешка ученичкога успеха, износила је у гимнасијама,
из вишим нижим У ОПШТЕ религије + + + + + + + + + + 3-64 375 3-69 српског м ст. слов. језика + + 3:30 3:26 3:32 латинског језика + + - + + + 3:38 — 3:33 Француског · ses. 3:18 — 3:18 немачког + • + + + + + 3-15 3:20 318 опште историје + + + + + + + 353 — 3:53 српске историје + + + + + + + 3-41 3:55 3:48 земљопива + + + + + + + + 3:09 995 3:30 космографије + + + + + +: 3-63 — 3:63 математике #04 0604 40) +» + 3747 529 3:20 геометрије + + + + + + + + + 3:25 3:33 3:30 jecracrBeHMme + + + + + + + . 343 341 3:46 физике + + + + + + + + + + + 3-99 3.98 3-33 хемијо + + + + + + + + + + + 3-35 3-64 3:41 цртања + + + + + + + + + + • — 3:31 3:31 авпог писања + + + + — 9:99 3:32 телосног вежбања + • • + + • — 3:78 378
Најбољи успех био је из религије, и то како у вишим тако и у нижим гимнасијама. Најслабији успех био је у вишим гимнасијама, из земљописа, а из немачког језика, у нижим гимнасијама.
После религије долази по успеху одмах историја, за тим природне науке, а напослетку језици: Француски и немачки.
Кад ресултат успеха посматрамо по разредима, ми налазимо, да је просечна белешка, успеха изновила у гимнасијама,
У РАЗРЕДУ вишим _— НИЖИМ У ОПШТЕ првом · · · · 8:05 3:15 3:18 другом · · · • 898 3:98 8:98 трећем · · ' ·- 323 83:49 8:86 ueTBDTOM 3:48 3:65 3:60 петом · • · · 3:18 — 3:18 шестом · · · 3:34 — 8:84 седмом + · · 3857 — 3:57
уопште. · 98:80 8:40 8:86
Успех је био најслабији у првом разреду, а за тим је био све бољи до четвртог разреда закључно. У петом разреду успех је мало опао, па је после у шестом и седмом разреду био опет бољи.
Ово опадање успеха у петом разреду долази отуд, што у тај разред виших гимнасија, придолазе ученици из разних нижих гимнавија, са другом, врло често п недовољном спремом. |
Кад ове ученике по ресултату успеха поделимо у пет категорија, онда излази да, је било ученика у гимнасијама
вишим · НИЖИМ _— У ОПШТЕ одличних · · 24 111 185 врло добрих 959 600 589 добрих · 85 1.908 1.698 слабих · · · 243 365 608 рђавих · · — 18 18 Свега · 1.011 2.302 3.818
Од сто ученика било је у гимнасијама
вишим _ НИЖИМ У Опште одличних · · 9:37 4:82 4-08 врло добрих · 25'62 96:06 25:98 добрих · · 47:97 59:18 51:10 слабих · · · 94:04 15:86 18:85 рђавих · · · · -— 078 0'54. Свева, · 100:00 _ 100:00 _ 100-00
Број одличних и врло добрих ученика. био је у нижим гимнасијама знатно већи него у вишим, то се види најбоље из односних размера. На сто одличних и врло добрих ученика у вишим гимнасијама, било је 110 таких ученика у нижим гимнасијама, дакле 10 процената више.
На против, на сто слабих и рђавих ученика. у вишим гимнасијама, било је само 69 таких ученика у нижим гимнасијама.
О броју ученика по успеху, у сваком разреду на по се, имамо овај преглед.