Zavod za statistiku

XLVI Односна, размера између ових просечних награда била је код наставника,

вишега реда · • као 100: 91:41 нижега =,» 6. +» 100: 8771 у опште · · као 100: 117:77

Из овог поређења, видимо, да је просечна

награда наставника вишега и нижега, реда у.

реалкама знатно мања него у гимнасијама, међу тим код наставника у опште излази обратно. Ово долази отуд, што је у реалкама наставника, вишега, реда релативно много више него у гимнасијама.

У погледу просечне године старости и службе налазимо, да је у реалкама имао један наставник

г о д и н А

СТАРОСТИ СЛУЖБЕ вишега реда, - 41'0 147 нижега = » · 320 50 у опште · . 85:6 8:9

Почетак службовања пада дакле код jeдних и код других наставника у 27' годину живота.

Из горњег поређења види се, да су на-

ставници гимнасија, при почетку свога службо- | вања, млађи од наставника школа реалних.

само за једну годину.

2. УЧЕНИЦИ

У реалкама било je 1885. године

УЧЕНИКА __ УЧЕНИЦА _ ЂАКА у почетку године 580 36 616 на крају године 515 36 551 Према томе износио је проценат УЧЕНИКА _ УЧЕНИЦА у почетку године · · 94'16 5:81 на крају године · · 93:47 653

Од стотине уписаних остало је у овим |

школама до краја године

ученика + · · · · 8879 ученица, 100-00 ђака, 89-45

Из ових пропената види се, да је дефицит ђака у реалкама нешто мањи него у гимнасијама. На сто ученика гимнасиста, који су походили школу до краја године, долазила. су у реалкама 103 така ученика.

У следећем прегледу имамо ове податке по разредима.

Број ученика у 1885. години Nombre d'élèves en 1885. Од 100 уписаних оста __ | 10 je у школи до крај у почетку год.] на крају го- године ' PA3 PB A | au commence- дине Sur 100 inscrits ont | ment de l’an-| à la fin de terminé la classe CLASSE née l’année | ба з 2 % m з 2 a % 0 2 5 nie | == 55 | == | 22 185 25 | 25 |25 = |25 | 28 | = | РФ >> Ф > »»Ф >> Ф >> Ф | | | i · 126 | 20 110 20 | 87:30 | 100:00| 89:04 II • 96 9 89 9 | 85-42 | 100-00| 86-67 |T 75 | 5 70 | 5 | 98•33 | 100·00| 93:75 ТУ 75 | 2 67 | 2 | 90-54 | 100-00| 90-79 a: 108 | — 90, —-— | 83. 33| — | 83.33: VI 65 | ~ 61: — | 9385] — 93-85: УП 36 — 355 | — |9728| — | 9722. | | | Csera-Total] 580 : 36 | 515 | 36 | 88-79 , 100-001 89-45

У гимнасијама износио је дефицит ученица готово 9 процената, у реалкама, на, против тога дефицита није било, истина можда за то, што је у овим школама било само 36 ученица.

Највише ученика изгубио је пети разред, а најмање седми.

Кад проценат ученика, који су походили гимнавије до краја године, поредимо с процентом таких ученика у реалкама, ми налазимо, да је односна размера између гимнасија, и реалака била у разреду

првом · као 100: 102 другом · · · » 100: 95 трећем » 100:108 четвртом + + „ 100:101 петом + •· · » 100:111