Arhiv UNS — Zabava

Ovo je trend koji stvara imidž: ništa važnije nego pokazati se u srednjovekovnoj tunici, raznoraznom perju i šeširima svojih predaka skinutim sa tavana, piratskom odelu iz neke operete, krinolinama, starim čipkama, starinskom nakitu, mašnicama koje dolaze direktno iz nekog trećerazrednog pozorišta ili sa buvlje pijace. Jer najvažnije je - biti zapažen. „ŠternLr i još ponekim poznatijim iistovima, pre nego što je postao vođa grupe „Vlzedž". Stiv je odlučio da svakog utorka iznajmljuje za sebe i svoje prijate-

Ije diskoteku „Blio" gde organizuje lude noći i makslmalan provod. Ovamo hitaju svi oni koji su se zasitili pank mode, Paroia glasi: obucite se čudno, suludo, orlginalno. Budite drugačiji. Ovde ie sve izme-

šano - svi stiiovl kroz vekove. Stiv poručuje: „Kreirajte sami svoju modu. Ne kopirajte nikoga, budite onginalni aii nikako ružni". Buvljaci, butici, tavani, pozorišta ispreturani su. Moda je lansirana! Mnogi su ućarili: frizeri. maneke-

ni, fotografi, a pogotovu preprodavci svih stilova. Grupa „Vizedž” sastavljena od pet mlađića, obučenih u korsete različltlh boja, samo za šest meseci prodala je pet stotina hiljada primeraka svoje prve ploče, U toku je snimanje siedeće.

Posetioci ove neobične diskoteke uglavnom su mladi IJudi - aii zaposleni; bankarski službenici, frizeri. prodavci, fotografi. Ovde se oni potpuno otkačei Najvažnije je obući se neobično i biti drugačiji od drugih, a još važnije od toga je - zabavijati se! To i ne košta mnogo. Treba samo maio mašte... - Nismo ovde da bismo promeni!i svet - kaže Stiv - već da bismo mladima pružiii maio radosti. Između egoizma i beznađa oni po svaku cenu pokušavaju da zaborave zlo i krizu i ostale svakodnevne pojave. Njihova deviza nisu ni doiar. ni funta, ni franak, već obična rečenica: - Živi i zabavljaj se!

Bltl glavnl po svaku cenu.

Pozortšni kostim dobro je došao.

Onl su pretresll tavan.

Šminka, što originatnija - to boija.

Važno je natrpatl na sebe što više.

59