Bilten Bitefa

– 5 –

NEKOLIKO _REŽI O_TOTALNOM POZORIŠTU ALWINA NIKOLA TOA

Poslednjih coč ina Alwinh Nikolae de stalno razvijao novo POZ

Shvatanje muzike kao Zvuka, slikarstva kamo boje, Skulpture kan

oblika je blisko shvatanju pozorišta kamo dinamike, mo je Niko:

shvztahje. Njesov pad „e doprinos čovekovom traganju u svetu apstravWoci Je,

Pozorište je uvek bila sinteza mnogih umetnosti. Oči arhitekte" obliku,U Samo pozorište, scenu, unutrašnju mini tet UTUPJ DOĆI Slira ili skulptors oblikuju scenogrnjigu i kostime: uno muz odredjuje vigdinu Blasa, jačinu tona, ulogu muzikci “lila DOCI piče PP Či. kinelično čulo igrača oblikuje kretnje igračny, Brnžar disanjn i spuštanja ZaVESĆ, Dbljk ipre, Medjutim, močim mo koji Nikolnis koristi umetnosti JE JedinStvon. 1 n.Jesovom pozoriSbu hije dodeljena uobičajena pomoćna uloga, dn ukrase UunoQpred Bn” Oramo: Om od njih slkvapna dolob i #lLUmce,.. U swnoj Dilbi koje, nad janju svetlosti, disanju oblika, svetlucanju muzike, umetnos" pokreće umetnost, struktura Tadja Struktumu i radnja njegove dram Š6, OV i ja.

. Istorijski mi imnmmo nnše pozorište JOTC – Bol tb: mi immnmo svo, je DOZOT E LC muzike Operu. ,Damnmič o shvatanje Baleta razvijem se Oko Tormiman,jas Kencepci,je pokrely, o u OprrTI Oko formirano Sl ZVUKA. SGVEC altruktupne + značenja su oblikovane tako dama odgovara” takvoj koncepolji. U apstraktnom pozorištu sve struktume ı 2D proističu iz verovanja da oblik ŠHEC PCI JU 25, DOS BOFP~VU NOG imaju ” 53%0i DO Sebi, Oblikovnnjem apstrakcija pokreta, DTOSLOD. O VT DOJO,. Svetloati ZMUuPa, Njkolnajis je alvorio neposrednu senzi' Komun)Knocji ju,

OPIIiF. jmu 2m_"čenje ĐOo sebj, DUžinu 1i1nijć, 00 jo MKpalk o, 10 Jednu estetsku akciju u čoveku, AKO Je dučsčka ipaziv: druzi nio. TIeorl Jeo SlUČAJ S. određjenim bro jem 1ii,jJ., Pačliči ke duznne ižazivače različite sakcije u zavisnosti od različite Organi ri

55 0