Bilten Bitefa

dva oedv a .e•.d9pen..oz9ogaooo0B9.o[| o; otsvyeo s a eto ooo???" PAP?

Izmedju londonshe ı hjujovške vežije mjuzikla SLA"XA IRMA, napravio Je Sasvim } .{ič4<to {stmaživmje fromeuskog podsemlja u pavlak 5 premijey~ Žemeovog BALKONA. Još jedom je mjuxz+*al, PUSTOLOVINE SCOBIE PRILT-Ga. na byginu postavio M DGM5T ismedju vožiJe XKR JA LIRA u RSC (1962), sa Pol 'mofteld-om, + SEZONE POZORIST. SUROVOSTI, {isto w "SC (1964) koja je vodila do M/ J/SADPA. Protivnečnosti Se SmcrTuju ako se scd»mg Gi Lje u khopene Brook-ovog falent . MiTZhoVi SM vediteljt bili umor, koji su iz Pusije prebegli u Mmalesku bc PavoluerJe. On b+ vevovatn:

TZ som bio nzučnik, Ma mi ont Misu poklonili posor.žte-ıgračku. Ovako» on de te

ta” wwek poamteco kno neku vrstu laboratomijey kojoj publika čimi deo ekspe? menato — droež Xivche publike, 1 modemida tehnolc +jG su ga isprva ~ DYTUMKILT filmu (naprcuice J« pet filmova,uključujuđi MODER. 9 PAMTABILE, GOSPODAR MUVA, “ nedavno, filmsku .vstju KRALJA LIRA BSC),

Ova ppyeokvupaoeija >ublikom je uvek Brooka odvajci od ostale intoemmaoronhalne GVUGOC garde, + nevođila Je da se na njeaa gleda sump:jiševn. O hikoda mije bio sat~ntezesovan aa toatar mojine: u eksperimentalne vitunte koje i5vodti malo stado ?Pc?Pnika. U Tntevmaoclonalnom cehtyu sc posomišma Tletyroživonja 4 Pa?rtsM» kojim Brocvukovodi od 1970. glumei mekada i3avode predstova 3 soorjalnu Dubliku- decu, +1 Ljude koji nikada vanije nisu videli posormišni komad. Ali wjegov Je ctlj wvek traženje wiwWervsalnljeg posovrišnog Jesike publika aa koju đe eksperiment biti Jednostovah + vasumlijto kco popularan mijuzsıkal.

Možda ovo objašnjevc sašto se on vwvek Vycđa Šekapi?Yu, nadpapularmijem dramskom pisou svih Vpemen... Predstove koje su Pete Byooh-u dohele svBtsku slavu osu Oome koje je veživao u RSC. Poljski kritičon Jon Kot kaže, "da njegovo Tmtezesovahje za Šekepivc potičs od Bvrookove predstave TITUS A.'DRONIKUS sa Laupemoca Olttey-om TZ Viviem Letgh, kojo je 1957 gostovala H Iatočno” Povnopi "Bmook-OV ZeVO LMeŽONm1i" KRALJ LIP je 1962. proneo Ime RSC po celom svetu samo t>2i gostme Đo hJegoyom osnioonju. Dyuof )eokvet u njegovoj hkavigevt go ie odveo od totalnog tedvra

MERA/SADA do pyvov ?aolje Imovovizovome dome o V.jetnomu (US) kojo je njegov MW. veći dosadašnji veeh, 1 kao eksperiment + kao i "ao populovnmi teatab. Koda JBrook=ova predstcua SMA LETNJE MOĆI doživela svoe " premijeru u Stratfordu {1870 Londonski: TIMES ju je masvmo !vemek=delom", u SUTDAY TIMRS su vekli de jc TCE UC i”

medno, nešto Što čovek doživi jednom u genemacij“". Keda je 1971 SAN posetio PP +joph, Clive Bomes gc Je u MEP YORK TIMPS-u opis .o jednostavno kao 'najbolju

postavku Šekspira koju je ikada video". U njoj jo Brook, slož%4<1+ su se mogti kritičari, stibne najbliže wivepsalmem tentaprk:m jeziku sa kojim se MVeFE trGdclo.

(Ronald Bvrudem)

e e•e.e.•.............

TZGOVOR III MA,

U OVU SG OI | TWižard Pizli eli OŽekobs,PiLlip LOK,O0 ma

_– “3.

.ecooooBčG.9OMV O o [o o( O 000 o 00 00 o 9 o “ 20%. 0.0 2 JJ OLULU MJ 1 JUL VJ ~ ~. NA

“Tr A NMTFA x GTTA TZIOICI TOR A 0) Ciryv51 TO O NT S ŽitI FTATI IT} T,AMOVA ROYAL SRAM OE BLOC GOUJBANYVO) MO GO J.UOV AJU

G

2jvid Maje. open Lojd, a IČa DejiL. nboni

Malkom Beni,kivila Rous,Pilip Sejer,Boen SE, e ~. - ') 2

ni Sbole>,boni Makvej,Bobin Vederol,Džon Za ain

ilijan Ožolds Pegi PšimofTt Piter bruk, Piter Tol *