Bilten Bitefa
„20.0 IO... JUL. 02... 0.0 u sa. ud dO ove ov o aav O. 404 VO. a. 0.
Za vreme kritičnih godina, benjamin Hapkavvy (1959=69) je oblikovao šŠesmaestozo tadašnjih darpovitih igrača, kojt su postali igrači pyve Klase» vazsvijao njihovu tehniku i TIzražajhost, vasMbolikost ı stil njihovog Pepe?rtoaza. ||
MNDT me gajt sistem avezda, ali se oslanja na igrače prvog Yanga,„ svaki soltat vaspolaže svojom 170n2m kavaktepistikama,» svakodnevno se vešba klasična tebhnrka„ te su igrači svedjeni + sa igmvom ha prstima. SposobhosSt
da se svi sjedine u homogenu grubu, bmnožeti istom disciplinom ı duhom,JOŠ Je Jedan 1a53voP snage ansambla.
Za osamaest godina ND? je pbyikazao oko 200 vasličitih igara, od kojih je velfka većina ekskiusivno kreivpana sa tu trubu. Repeptoa” se svake godine bogati sa osam do dvanaest movih tačaka. Premijere se gotovo edovnho odPSavaju u Hagu. MDP svake sezone daje oko 150 pnedstava u holaohdiji ı u 1ihOstrahstvu. Ansambl je gostovao mc mogim evpopskim festivalima,kao + u
obema AmePikoma, ~ Aza+J+i.
On se smatza Jednim od najvećih savpemenih baleta sveta ı ambasado»om holan= dske umetnost+. Ideal ansambla Je bro da stvoPL most izmedju avnopske baletske tradierje 1 amepičhkhe tehnike „ + taj ideal je ostvaren. To nije bio jednosmezvan hapop. Amepikanet koji su bo omoo Li da se ostuarı tag oLLJ 4
MDT pretzpeli su wtfLeaj ovog procesa ı brihvatilii tdade koje su stvozeme M ty... Mmep#iLO KC MEZTOGJ Je MO,JDLŠO tapazen kroz dihaomtČke vbednost~i Jednog Loutsa Faloeoa, zatim Jenmifep MulLlep ı Ma»go Sappingto!s dok najsnačajnija evpopska inteijativa potiče od strane sensibilnog T vrbranthog diyptLa Kyltanaı koji je kođdiyeRtob NWDT~a zajedno sa umetničkim divektopom Hansom Knillom (Šuvajeapae, hekadašnji igrač. godinama član trupe). :
Medeplond Dans Teata»om zukovod: sovet u kom su tri baletska umetnika: Hanny Knill, Holandjanin 1 aktivna snaga trupe od 1961,godine, Bams Kmili i Bochelle Zide (Ameeikomka), muzički šef Jon Stuleh + Capel Birnie (opepativht damnektop ı Jedint Člonm=osnroGč 15 1959).
“e w we h s • e. Ww #.W-w Wipw.'me W W »% ie, a ww (o. e W e e #0 Ww.o.e we s s ».w.6 • s e lw •« + l•. . «lw • e « W • MW w W wlw.w- M \% #0 JR NM |M,