Bilten Bitefa
:
Za vPeme kritičnih godina, benjomin Hapkavvy (195969) je obliikovao šesnaestopo tadašnjih dapovitih igrača, koji su postali igrači prve klase,
· yasvijao njihovu tehniku + iaražšajnost, vasmolikost TZ Stil njihovog hepe?rOGG. |
_.NpT ne gaji sistem sveada, alt se oslomja na igrače prvog ranga, svaki solist vaspolaže svojom ličnom kampaktepistikama, svakodnevmo se vešba klasična tehnika, te su igrači spedjeni i sa igrom ma pystima. Sposobnost da se svi sjedine w homogemu grupu, prožeti istom disotplimom + duhom, još je jedo 1iavop snage ansambla.
Za osamaest godina NMDT je prikasao oko 200 različitih igara, od kojih Je velika veđina ekskluaivno kveipoma sa tu trupu. Repertoa» se svake godine bogati sa osam do dvomaest novih tačaka. Pnemijeze 86 gotovo zpedovno odPsavaju u Hagu. MDP svake sezone daje oko 150 predstava 4 holahdiji ı u Ino atronstvu. Ansambl je gostovao ma mogim evpzopskim festivalima,kao i u obema Amezikaoma, ~ AsiJUI. On se smatzma jednim od najvećih savpementh baleta svetđ T ambasado»pom holandske umetnosti. Ideat amsambla je bio da etvo?Pti most ismedju evpobske baletske tradioije i omepičke tehnike „ i taj ideal je ostvapen. To nije bio jednosmeran napo». Amepikanoetr koji su pomogii da se OSLUOGYL DOLJ OLLJ M NDT pretvypeli su uticaj ovog procesa i prihvatili ideje koje su stvozvehe M trupi. Amepički uticaj je najviše ismašen knož dinamičke vpednost, jednog Louisa Faleoa, satim Jennifer Muliep i Mango Sappingtonm, dok najsnačajntdja | evmopska fnicijativa potiče od stromc senstbilnog + vibyzantnog dJipia Kyliamav koji je kodiyekto» NWNDT-a zagedno sa umetničkim divektozvom Hansom Knillom (Švajearae, nekadašnji igrač. godinama člam trupe). | Nedezlond Dans Teata»om vukovodi savet wu kom su tvi baletska umetnika: Honny Kniil, Holandjanin i aktivna smaga irpupe od 1961,godine, Hans Kill i
_ Roohelle Zide (Amepikamka), muzički šef Jon Stulen i Capel Bimte (opeza– t{vhi. dipektop i jedini člon-osnivač {a 1909).
"9.5 VMOs O RIR MOL vw We ei eleiy cela ye gih M\m)e wiw\w_e Lele mja.b e • + #,w P(m.eLe kjć elm MLleL ele se ee P # _|% | || OOU