Bitef
pozorištu Bouffes du Nord. Tu je režirao komade: Timon Atinjanin, Píeme Ik, Übu aux Bouffes, Dozivanje ptica, L'Os, Višnjik, Mahabharata, Woza Albert!, Bura, The Man Who, Qui est là?, 0! Lepi danil, Je suis un Phénomène, Le Costume, The Tragedy of Hamlet, Far Away, La Mort de Krishna, Ta main dans la mienne, Le Grand Inquisiteur i Tierno Bokar. Mnoge od njih izvedene su i na francuskom ina engleskom jeziku. Od opera režirao je Воете, Borisa Godunova, Olimpijce, Salomu i Figarovu ženidbu u Covent Gardenu; Fausta i Evgenija Onjegina u Metropolitan Opera House u Njujorku; La Tragédie de Carmen i Impressions of Pellas u Bouffes du Nord u Parizu, a Don Đovanija za Festival u Eks an Provans. Niti vremena (Threads of Time), autobiografija Petera Brooka objavljena je 1998. pridruživši se drugim naslovima: Prazan prostorÇThe Empty Space, 1968) preveden na vise od 15 jezika, The Shifting Point (1987), Evoking (and Forgetting) Shakespeare (2002) i There Are No Secrets (1993). Njegovi filmovi su Gospodarmuva, Mara/Sad, Kralj Lir, Moderato kantabile, Mahabharata i Susretisa izuzetnim ljudima (Meetings with Remarkable Men). MARIE-HÉLÈNE ESTIENNE Marie-Hélène Estienne je učestvovala u mnogim pozorišnim i filmskim projektima kao autor i pomoónik producenta. Dokje bila novinar u"Le Nouvel Observateur" i "Les Nouvelles Littéraires", postalaje asistent Michela Guya i radila na programiranju Jesenjeg festivala u Parizu. Godine 1974. radila je podeiu za Timona Atinjanina Petera Brooka. Pridružila se C.I.C.T 1977. povodom Übu aux Bouffes i otada je asistent producenta u svim poduhvatima Centra. Bila je Brookov asistent i u La Tragédie de Carmen i Mahabharati i umetnički saradnik za Buru, Impressions de Pelléas, ai za The Tragedy of Hamlet (2000). Ta saradnja je zatim obuhvatila dramaturgiju za Woza Alberti, The Man Who i Qui est là? Ona i Peter Brook su koautori predstave Je suis un Phénomène prikazane u pozorištu Bouffes du Nord (1998). Bila je producent francuske adaptadje Le Costume Cana Thembae 1999. u pozorištu Bouffes du Nord i predstave Far Away Caryl Churchill 2002. godine. Sarađuje na reiiji i potpisuje se sa Jean Claude Carrièreom na tekstovima za La Tragédie d'Hamlet (2002) i La Mort de Krishna. Nedavno je uradila francusku adaptaciju Ta main dans la mienne Carol Rocamora, 2003. potpisala pozorišnu adaptaciju Velikog inkvizitora (Le Grand Inquisiteur) Dostojevskog, a 2004. Tierno Bokar prema delima Amadou Hampaté Bâ. HABIB DEMBELE ZVANI GUIMBA Habib Dembélé Guimba, rođen u Maliju, osnivač je Gouakoulou Company, Guimba National Company i Mandenka International Theatre. Godine 1983. dobio je nagradu okruga Bamako kao najbolji glumac, a 1984. nagradu kao najbolji glumac Malija, Godine 1986. igrao je giavnu ulogu uThe Strange Destiny of Wangrin Amadou Hampaté Bâ, a 1987. u Hyène à Jeun Masse Makane Diabatea. Iste godine, zahvaljujući svom velikom uspehu kod publike u Waari, narod Malija ga je prozvao Guimba, što je ime lika koji turnad u torn komadu. Uspesi su se nastavili sa komadom Férékégnakamibougou 1989. godine. Habib Dembélé je igrao u filmovima: Guimba, le tyran 1994, Finzan 1986 (oba u reiiji Cheicka Oumara Cissokoa), Sidi Diabateovom Filon d'or (1994) i Meca Laplaineovom Macadam Tribe 1995. Prilikom snimanja filma Cheicka Oumara Cissokoa La Genèse 1997. bio je pomocnik reditelja. Habib Dembélé je bio koadaptator i izvođač Sofoklove Antigone u izdanju La Dispute, u alternaciji u glavnoj ulozi sa Sotigui Kouyateom. Iste godine napisao je dva komada, Foura i 52 i igrao u filmu Sia Dania Kouyatea. Igrao je i glavnu ulogu u Les aventures