Branič

стр. 458.

б р а н и ч

број 9—18.

испод цифре којом су оценили способност кандидата подужу цртицу нпр. 2. за разлику од оцене из осталих предмета, које морају бити без такве цртице. Чл. 173. За решење питања да ли је кандидат испит положио или није потребно је да има најмање 6 гласова испитивачких са већом оценом од 2. Но и онда кад су само двојица од испитача на усменом испиту из главних група предмета, означених у члану 161. од броја 1 — 5 дали кандидату мању оцену од 3. неће се узети да је кандидат усмени испит положио. Чл. 174. За решење питања са каквим је успехом или каквом способношћу кандидат положио испит усмени или писмени, меродаван је онај број који изиђе у резултату кад се саберу бројеви свију оцена па се збир подели бројем гласача, т. ј. са 9. Вишак који би преко целог броја у делимку остао као разломак, макар да би износио 2 / 3 целог броја неће се узети у вид: ако је само једна оцена из групе предмета од 1—5 у члану 161. овог закона означених слаб (2) ; а ако је слаба оцена из које друге групе предмета, означене у члану 161. од 5 до 9. закључно, онда ће се разломак који износи / 3 целог броја рачунати у цео број и према томе оцена дати. Чл. 175. Листиће на којима су оцене бележене, испитачи спуштају савијене у спремљену кутију, из које их председник по свршеном гласању, вади један по један и оцене казује те се у записник заводе, означујући оне које су цртицом подвучене; па се за тим кад се све избележе, према предидућем члану резултат изнађе, у записник упише и јавно кандидату саопштава. Чл. 176. 0 испиту судијском деловођа испитног одора мора водити тачан записник у коме не сме бити никаквих дометака нити брисања. У записнику ће се означити укратко цео рад испитачког одбора а нарочито : кад је