Filatelista
6 јата dug 18 (Као Код ПЂ. _ tekstu glasi pogrešno »REPONS РАУЕЕ«. Framcuski tekst u napomeni na obema kartama je ispravan. Kod ovog tipa razlikujemo: а) na obema kartama. okvir je mrke bojie, a karton otvoreno-žufe; ;
. Prvi телу и пабрби је па ата та Сеђуги _ red natpisa na Hputnoj karti u francuskom
hodnih u дели
Karte su iznađene na VI vlaknastom, vrlo grubom kartonu. Štampa je u smeđoj boji. Natpis »DOPISNA' KARTA« je u zmafmo krupnijm slovima, 5 m. m. Vi-
_ sokim, sa početnim slovom K u reči »KAR-
TA«; dužina clog nalpisa 791/» m. m. —
Napomena u dnu Warte glasi »Ova strana
samo za adres« (bez tačke na Kkradiu), otl-
SI.
b) okvir kao pod a), karton limunastožute boje;
c) okvir uputne Warte ie mrke boje, a karte za odgovor sive; karton otvoreno=žuје Боје;
d) okvir uputne karte je sive, a karte za odgovor mrke boje, karton otvorenožute boje.
V. Četvrti red u natpisu isti je kao kod tipa IV, sa pogrešnim francuskim tekstom »REPONS PAYEE«. U napomeni u francu= skom tekstu na uputnoi karti ie »a«e bez akcenta; na karti za odgovor napomena ie ispravna.
Kod karata ovog tipa postoje razlike:
a) okvir na obema kartama ie mrke boje, a karton ofvoreno-žute;
b) okvir uputne karte karte za odgovor mrke boje: munasto-žute boje.
VI. Četvrti red natpisa uputne karte glasi pogrešno »REPONSE PAYEE«. Okvir na, obema Кагјата је mrke boje, a karton otvoreno-žut.
Karte pod II, 11, У 1 УГ Пегоко је паveo prema T. Hasu, a, sam ih nije nikada video, te izražava sumniu da mogu biti probni olisci.
le sive boje, a агјоп је |-
štampana u okruglim rukopisnim slovima.
· Grb ie kao kod šestog izdamia prostih ka-
rata za unutrašnji saobraćaj. Vrednosna oznaka kao kod petog izdania karata Za Unutrašnji saobraćaj. Razmzk izmedu grba i vrednosne oznzke 291/»> m. m. Okvir је уејki 1981/»> (80 m. m., sa 489) 29 člamaka.
Okvir je LA u kamenotisku, a osldali tekst u knjigotisku.
T. Has razlikuje kod ovog izdanja dVe OsOа . Tekst je tamno-mrke boje.
М Karta sa pogreškom u tekstu паротеne: prvo slovo Агите гес! је »е« тезјо »5<
Т. Has navodi kod ovih karata pomeren tekst toliko, da natpis dopire čak u gornju stranu cMWvira.
Karte ovog izdanja su zbog grubog papira, nezgodnog za pisanje, posle kratkog vremena povučene iz tečala. Prema T. Hasu bilo ie izrađeno 80.000 komada od kojih je samo oko 10.000 bilo pušteno u tečaj, a ostalo je bilo spalieno. Zbog toga su ove karte prilično retke.
Poslednje, osmo ахдапје ха unutrašnji saobraćaj izišlo je, prema T, Hasu, 1888 godine. ла