Opštinske novine
Стр. 284
БЕОГРАДСКЕ НОВИНЕ
Овде није урачунато коштање ваздушне линије, 4. — Израда леве стране трамвајског колосека на повратном кругу пред Гробљанском капијом од нових шина 180/180 мм. са широким олуком са механичким саставцима и једном абнормалном скретницом. Дужина колосека 86,89 м. Све на дрвеним праговима са подлогом од туцаника а на прелазу на бетонској подлози са подливањем.
које су биле у колосеку. Дужина оба колосека износила је 1.106 м. Вредност шина, траверза и осталог гвозденог материјала није урачуната, пошто је употребљен исти материјал, док су швајс порције урачунате. За радове у режији Дирекције трамваја и осветљења утрошено је радне снаге 98.431,91 дин. материјала 107.848.— дин. Свега 206.315,91 дин.
№8 И
Трамвајско раскршће код Калемегдана
За радове у режији 12.581,80 дин. За шине, подвезице, шрафове, једну абнормалну скретницу утрошено 33031+30189,00 = 63.220 динара, свега 75.801,80 дин. 5. — На делу од „Лондона" па до трга Славија на оба колосека сви саставци су зашвајсовани, пошто је претходно порушен асфалт и бетон, затим шине дигнуте, демонтиране и зашвајсовани саставци. После овог понова су шине монтиране, колосек постављен, регулисан и подливен асфалтом. Поновно бетонирање око шина, као и израду мозајика и постављање камених коцки око шина, израдила је Техничка дирекција, зашто јој је стављен кредит од 100.000.— динара од стране ове Дирекције. Употребљене су исте шине 160/150 мм
6. — Израда везе у Призренској улици код бив. хотел „Балкана" са убацивањем двеју скретница. Дужина колосека 68,40 м са швајсованим саставцима на осталим местима код скретница са механичким саставцима. Шине нове 180/180. Заједно са подливањем, монтирањем и регулисањем колосека, без бетонске подлоге. Утрошено је радне снаге 1.395.— дин. материјала 1.410.— дин. гвозденог материјала 85.160.— дин. Свега 87.965.— дин. Овде није урачуната ваздушна линија. 7. — Довршење колосека у Црногорској ул. на дужини од 13,20 м. од нових шина 180/180 мм. са швајсованим саставцима, подливањем
■