Opštinske novine
2*
ОПШТИНСКЕ НОВИНЕ
Стр. 215
Конструкција куле од фирме Хрчег и Нојгебауер из Чехословачке, шоферска кућица затворена са три седишта, са сандуком за алат и материјал иза шоферске кућице димензије 450X1000X1600 м:м, са столом за рад и менгелом; Димензије платформе за рад на кули 2800x1200 мм са издизањем куле како ручно тако и моторним погоном, трајање ручног издизања 21/2 минута. Конструкција куле од храстовог дрвета према цртежу из понуде са лицитације. Аутокула има се испоручити са целокупним алатом и прибо ч ром по списку уз понуду са лицитације потпуно опремљена за рад. Цена и рок испоруке имају бити према накнадној понуди фирме бр. 11751/Р/П од 5 априла 1938 године. Цена коплетне аутокуле је 171.400,— динара, франко Београд магацин Дирекције трамваја и осветљења. Све државне и општинске таксе и дажбине у важности на дан лицитације, као и уговорна такса, падају на терет испоручиоца. Рок испоруке за аутокулу има бити три месеца од дана писмене поруџбине. Издатак пада на терет зајма од Динара 10,000.000.— закљученог код Општинске штедионице и заложног завода града Београда, према одлуци Градског већа Општине града Београда ОБр. 22653 од 16 октобра 1937 год. Исплата се има извршити по комисиском пријему кола у Београду. На основу ове одлуке Градског већа услова за лицитацију рд 26 фебруара 1938 године и свих понуда Југошкоде а. д. општински пуномоћник ће закључити уговор са фирмом, којим ће утврдити све горе наведене детаље поруџбине, условима предвиђени гарантни рок од једне године дана, као и казну од Уг^/о недељно за задоцњење испоруке. Фирма је дужна ,своју привремену кауцију заменити сталном у износу 5°/о од укуине вредности поруџбине." 4) По предлогу Претседника О.Бр. 11387: „Да се од фирме Аутомотажа д. д. из Љубљане, заступника фабрике Магирус из Немачке ; набаве два излетничка аутобуса комплетна са каросеријом сопствене домаће израде а у свему према прописаним техничким условима са лицитације од 26 II 1938, понудама фирме и следећем опису: Тип шасије Магирус МЗОа, са управљачем са леве стране, са ниским рамом, размак осовина 4.800 мм, носивост шасије бруто 4.800 кгр., сопствена тежина шасије око 2 .700 кгр. Мотор Дизел Магирус С88Д, 6 цилиндера, 70 КС код 2000 обрта/'мин., запремине цилиндера 4,56 литара, пречник клипа 88 мм, код клипа 125 мм, потрошња нафте око 18 кгр. а уља 0,6 кгр. на 100 км. пута. Мењач ЦФ К 40 са 4 брзине напред и једном назад; просечна брзина 45 а макси-
мална 55 км/час. Моћ пењања у првој брзини 27%, у друго] 16%, у трећој 7% а у четвртој 3 1 /2 °/о. Кола треба да буду способна за рад на великим и дугим успонима и оштрим окукама и за вожњу до врха Авале. Ручна кочница дејствује на задње точкове, ножна механичка дуо серво на сва четири точка, размак точкова напред 1660, натраг 1630 мм, полупречник кривине 8 метара. Точкови од челичне шајбне натраг двоструки, гуме димензије 7,50x20" са две комплетне резервне гуме са точковима. Електрични уређај Бош са два акумулатора од 12 волти, 90 ампер часа, генератор 300 вати 12 волти, стартер 4 КС, 24 волти; пумпа за нафту и остали уређај за убризгавање нафте фабриката Бош. Предњи/;браник утврђен на шасиЈи са светлећим показивачима ширине. Тахометар и бројач километара на табли за арматуру; рефлектори на предњим крилима, стоплампа, ручни и електрични сигнал, осветљење разводне табле, амперметар, ручна лампа, алат, прибор и резервни делови према фабричком списку. Каросерија домаће израде, челична, патентирана за затвореним профилима од вученог специалнјог челика без шава. Челичнижостур израђен према спантен' систему састављен од уздужних и попречних носача заварених електричним путем. Облик каросерије путнички за међуградски саобраћај са двоја врата са десне стране и то једна с шреда а друга позади. Горња половииа каросерије у стаклу а кров специјалан за отварање бар до задњих осовина кола. Унутрашње мере каросерије: дужина 5.650 мм, ширина 2150, висина 1700 мм. Спољне димензије кола 7980 мм дужина, 2260 мм ширине, 2430 мм висина. Одстојање најниже тачке од земље 244 мм. Седишта сва у правцу вожње и то: 20 засебних фотеља 5 задњих седишта, као и седишта за возара и помоћника, односно укупно 27 седишта. Седишта модерне конструкције од челичних цеви, првокласне израде превучена правом: кожом према избору. Унутрашњост каросерије превучена специјалним тапетама од вештачке коже у истом тону као и седишта. Унутрашња арматура хромована. Предвидети мрежу за мањи пртљаг. Прозори за спуштање имају бити на левој страни најмање три а на десној страни најмање два. Стакло 5-6 мм дебљине са брушеним ивицама. Прозори су снабдевени завесама за водоравно померање. Оба предња шоферска стакла за отварање у специјалном раму са механизмом. Каросерија има бити снабдевена чеоним вентилационим: отворима и грејањем, свежим тОплим ваздухом, унутарњим осветљењем, брисачем шоферског стакла, показивачем правца вожње, огледалом, ручном апотеком, апаратом