Opštinske novine

Стр. 218

ОПШТИНСКЕ НОВИНЕ

року од 10 дана, рачунајући од дана поруџбине Прозори имају бити на спуштање и то на страни где су врата а на другој страни три прозора, као и један мањи у шоферској кабини. Стакла имају бити дебљине 5-6 мм са брушеним ивицама; прозори снабдевени завесама за водоравно померање. Оба предња шоферска стакла за отварање у специјалном раму са механизмом. Предвидети вештачку вентилацију и грејање топлим ваздухом као и електричну сигнализацију у колима. Средњи пролаз треба да буде довољно широк и снабдевен Д [>жачима на наслонима седишта и на плафону. Свака каросерија има се испоручити снабдевена 'апаратом за гашење ватре, ручном апотеком, брисачем шоферског стакла, показивачем правца вожње, сандуком за алат, задњим браником и држачем за резервну гуму. Унутрашњост аутобуса има бити обложена материјалом по избору испоручиоца; узорке је фирма дужна поднети у року од 10 дана по пријему поруџбине. Плафон бојадисан белим амајлаком. Патос је покривен ребрастим гуменим плочама или јаким линолеумом по избору поручиоца. Унутрашње осветљење има се:састојати од најмање четири јаке лампе монтиране на плафону. Бојадисање спољашности кола нитроцелулозним лаком у две боје по избору. На челу каросерије налази се освегљени простор за натпис правца вожње. Израда каросерије мора у свему одговарати прописаним техничким условима са лицитације од 26 II 1938 и опису приложеном уз понуду фирме на истој лицитацији. Лиферант је дужан у свако доба омогућити поручиоцу контролу израде и примењеног материјала. Аутобуске каросерије имају се испоручити комплетне потпуно опремљене за рад франко ЈБубљана на шасијама које су својина Градспог поглаварства Београд и то на шест шасија Мерцедес-Бенц тип 03750 а остале четири по избору Градског поглаварства било на шасијама Мерцедес-Бенц истог типа било на шасијама Фиат тип 635 РНЛ. Комплетна возила фирма ће предати комисији за преглед и пријем истих у Љубљани. ТраНспорт аутобуса из Љубљане у Београд врши се о трошку Градског поглаварства Београд. Плаћање по приспећу и пријему возила у Београду. Испорука ових каросерија има се изврш.ити у следећим роковима: а) за шест каросерија на шасијама Мерцедес-Бенц прва каросерија пет недеља по пријему прве шасије, друга и трећа две недеље пошриспећу одговарајућих шасија у Љубљану, три последње каросерије сукцесивно у размацима од по 10 дана почев од приспећа шасија; б) за даље четири каросерије на шасијама

Мерцедес-Бенц или Фиат рок испоруке утврдиће се уговором. Цена сваке градске каросерије комплетно монтирана на шасији јесте 100.000,— динара без општинске трошарине. Све државне и општинске таксе и дажбине важеће на дан лицитације, као и уговорна такса, падају на терет испоручиоца. Издатак пада на терет зајма од Динара 10,000.000,— закљученог код општинске Штедионице и заложног завода града Београда, према одлуци Градског већа Општине града оеограда О.Бр. 22653 од 16 октобра 1937 године. На основу _ове одлуке Градског већа, услова за лицитацију од 26 II 1938 године и свих понуда фирме Аутомонтажа д.д. општински пуномоћник ће закључити уговор са фирмом, којим: ће утврдити све детаље поруџбине, условима предвиђени гарантни рок од једне године дана као и казну од У2 0 /о недељно за задоцњење испорука. Фирма је дужна своју привремену кауцију заменити сталном у износу 5% од вредности поруџбине." 9) По предлогу Претседника О.Бр. 11564: ,,Да се од Акционарског друштва ДајмлерБенц из Гагенау у Немачкој набави десет аутобуских шасија тип 03750 у евему према прописаним техничким условима са лицитације од 26 II 1938, понудама фирме и следећем опису: Шасија са управљачем с леве стране тип 03750, са ниским рамом и перонским носачем за градске аутобусе. Размак осовина 5.500 мм. Носивост шасије бруто 5.700 кгр. Сопствена тежина шасије 3.800 кгр. Мотор Дизел тип ОМ 67/3, шест цилиндера пречника 105 мм, ход клипа 140 мм, запремина мотора 7,27 литара, 100 КС при 2000 обрта/минут, водено хлађење са пумпом, регулатор за ограничење броја обрта, подмазивање под притиском, потрошња нафте око 25 литара на 100 километара при брзини 50 киломјетара на сат, потрошња уља 0,7 литара на 100 километара. Запремина резервоара за гориво око 280 литара, запремина хладњака 15 литара. Спојница капслована мекано са две суве ламеле; мењач Афон ЦФЦ Г45, пренос у првој брзини 12 км/час, у другој 17 км/час, у трећој 31 км/час, у четвртој 51 км/час, у петој 78 км/час, натраг 9 км/час; пренос на задњој осовини 6:41. Ручна кочница дејствује на задње точкове, ножна кочница ваздушна уљна систем АтеЛокхед, компресор фабрикат Кнор, размак точкова напред 1.870, натраг 1.796 мм. Полупречник кривине око 9,5 м; Четири точка са шест фелгни и две резервне фелгне, точкови са спицама, пнеуматици димензије 9,75x20", две резервне комплетне гуме. Просечна брзина на добром путу око 60