Prosvetni glasnik
18 —
који су оправдали изостаике, већи је од процента ученика, који нису оправдали изостанке за 13*54. Ако укупни број оправданих изостанака поредимо с бројем ученика, који су изостајали, доћи ће просечно на једног ученика Богословије у разреду
првом 16-21 другом 21-83 трећем 3075 у опште 24-60
Највише изостанака имали су ученици трећега разреда, а најмање ученици првога разреда. Кад овај просечни број изостанака 24*60 сравнимо с бројем таквих изостанака пре десетгодина, видимо да је пора.стао за 10 - 40. ГЈо успеху износиоје проценат ученика
I II III у општв одличних 10-71 19-05 7-14 10-99 врдо добрих 67*86 71-43 52-38 61 54 добрих 21-07 9-52 40-48 27'47
Из ових процената види се, да је уепех ученика првог и другог разреда бољи од успеха ученика трећег разреда, и то: најбољи је успех ученика другог разреда, па за тим првог разреда. Одличних и врло добрнх ученнка било је свега 66, добрих 25, а слабих није било ни једнога. Просечна оцена успеха износи 3*84. Успех је у овој години бољи од успеха у 1890.—91. школској години за 1*10 процената; а од успеха у 1882. години, дакле пре десет година, бољијеза0*28 процената. Награђено је одличних и врло добрих ученика 47, што износи 51*65 ироцената од ученика који су свршили школу. По годинама живота било је највише ученика од 20 година, а најмање и готово подједнако од 19 и преко 20 година. Просечна година живота једнога ученика Богословије износила је у разреду
првом 19-87 другом 20-09 трећем 19-84 у опште 19-91
Проценат ученика у појединим разредима био је:
У Р А 3 Р Е Д У
који су имдли I II III у опште
18 година ....
• 16-13
—
9-30
9-37
19 , ....
• 9-68
4-55
4-65
6-25
20
• 64-51
90-90
83-72
79-17
преко 20 година •
• 9-68
4-55
2-33
5-21
Свега •
• 10000
10000
10000
10000
Из ових процената се види, да је било највише ученика од двадесет година живота, а само једна петина је била од 18, 19 и преко 20 година. По занимању родитеља, у Богословији је било највише синова свештеничких, за тим земљорадничких, и то тако, да евештеничких и земљорадничких синова има три четвртине, а само једна четвртина пада на остала занимања. То се најбоље види из ове таблице, из које се, у исто време, види и како су заступљени поједини редови у појединим разредима. Занимање родитеља РгоГезашп Дез рагеп1в
Број ученика — Котћге
■ у разреду — с!апв 1е с1авве
се г-ч ^ =3 т о о н
ј I
11
III
Свештеници — РгеЈгев • • • Чиновнпци — Гопс1;шппа1ге8. Наставници — 1па4Ии1;еиг8 • 'Грговди —■ МагсћапЉ • • • Занатлије — АгЉапв • ■ • Земљорадниди — АдпсиНеигв Другог занимања — Б'аи1ге ргоГбЗвГоп
12 2 3 4 10
4 1 1 5 12
21 2 4 5 9 1
37 1 4 8 14 31 1
II р о ц е н т —
Роиг
с еп 1
Свештениди — Ргеггев • • ■
38-72
17-39
50-00
3854
Чиновници — РопсМошшгев.
—
4-35
—
104
Наставници — 1п8М1и4еигв •
6-45
—
4-76
4-17
Тргопци — МагсћапДв • • •
9-68
4-35
9-52
8 33
Занатлије - АгИвапв • • •
12-90
21-74
11-91
14-59
Зсмљорадниди — А§псиНе-
игв
32-25
52*17
21-43
32-29
Другог занимања — Б'аи4ге
ргоГеввгоп
—
—
2-38
1-04
Као што се види, у првом разреду има највише свештеничких синова; у другом има земљорадничких оинова преко иоловине; у