Prosvetni glasnik

ШК0.1СКИ ЛЈ XVII 1. Какав треба да је наставни докал. за нре- I давање ручног рада? 2. Објаснити уиотребу содингеровог иожа. 3. „ нрављење кошнице. XVIII 1. Како ћемо снабдевати адатом и материјалом шк. радиониду? 2. Објаснити ириирему ученика и иредходиу обуку у картонажи. 3. Објаснити зубчење у оиште за стезање дрвета. XIX 1. Ко је први од светских иедагога тражио образовање руке и ока? 2. Објаснити иринрему лепка за картонажу. 3. „ оштрење ноаса резача и његову примену. XX 1. Како се развија пажљивост и истрајност овим предметом ? 2. Шта треба свака радионица из картонаже да има ? 3. Објаснити употребу грубог — 8с1згор — рендета и њихово оштрење. XXI 1. Од кад се у нас зна за ручни рад? 2. Објаснити врсте хартије и картона и њихну унотребу.

'опис 627 3. Како се рукује тестером и како се оштри и развија. XXII 1. Колико нраваца има ручни рад у онште? 2. Објасниги како да се постпгне чистота у картонажи. 3. Објасаити оштрење и руковање великим рендетом. XXIII 1. Које су најглавшгје васпитне особине ручног рада? 2. Како се прави тетраедар са ивичењем. 3. Објаснити нрављење ваљка. XXIV 1. Какав материјал ваља узиматп у израду према месту. 2. Објаснитн прављење петоугаоника са ивичењем. —• 3. Објаснити оштрење централне бургије уситрулбора. 5. октобра 1896 г. У Зајачару. Изасланик мин. нросв. и дркв. нослова, Ђ. И. Ничи1» директор зајечарске гимнасије