Prosvetni glasnik
СЛУЖБЕНИ ДЕО
129
Члан 4 Ученици се нспиту.ју из сваког предиета посебице, у размацима бар од једног дана између предмета. Члан 5. Течајни је испит из сржкога језика иисмен и усмен, из осталих предмета само усмен. Члан 6. Писмени течајни испит вргпи се одвојено од усменог испита и раније од овога, како би наставник српскога језика и испитни одбор имали времена да прегледају и оцене задатке. џ ' Члан 7. Пиемени задатак мора бити увек из оних врста писмених вежбања, која су наставним планом прописана за III и IV разред средњих школа. Израда писменог задатка може трајати највише један час. Оцена овога испита своди се с оценом усменог испита из српског језика. Члан 8. На усменом испиту ученици се пропитују из разнпх, увек само главнијих делова дотпчних предмета целог нижег течаја, како би се могло видети њихово зиање предмета и спрема за прелазак у вишу средњу школу. Сем предметнога наставника имају права стављати питања ученику и остали чланови одбора. Испитивање сваког ученика из свакога нредмета треба да траје до 10 минута. Члан 9. Ученик, који би на течајном испиту добио слабу оцену ма из једмог иредмета, неће се пугнтати на даљи испит. Такав ученик не може прећи у старији течај, а може поповити IV разред. Ако не би хтео поновити IV разред, може још само крајем нове школске годпне полагати цео нижи течајни испит као прпватан ученик. Члан 10. У испитном одбору за нижи течајпи испит мора бити увек најмање три члана: директор или разредни старешина IV разреда (који увек мора бити члан одбора) као председник, и наставници предмета поменутих у тачки 2. као чланови. Ако су у рукама једнога наставника два иредмета, директор ће одредити за трећег члана одбора другог ког наетавника IV разреда.