Prosvetni glasnik

XVI

тунела испод гибралтарског мореуза, стр. 196; Да ли су наши прваци пушили или не, стр. 195; Пловидба по језеру Титикзка, стр. 195; Иотрошња млека у Њујорку, стр. 196; Флуор претворен у чврсто став.е, стр. 196; Најбоље плаћени рад, стр. 197 ; Школскн типови. стр. 197 ; Електрично мужење крава, стр. 197; Црв којп воли снег, стр. 198; Основно образовање у Италији, стр. 198; Свеска ва март: Број неписмених у Немачкој, стр. 304; 0 развитку азбуке, стр. 305; Учење правописа, стр. 306; Оскудица у учитељима у Нруској, стр. 306; Увођење учења живих језика по основним школама у Лајпцигу, стр. 306 ; Модерна школа у Мадриду, стр. 307 ; Седми конгрес удружења за васпитавање одраслих, стр. 308; Велика гимназија у Шангају, стр. 309; Други конгрес за естетичко васпитање, стр. 309 ; Техничко васлитање у Белгији, стр. 310; 0 настави у републици Чили,-^стр. 310; Курсови за одрасле и проФесиоиалне школе у Нруској, стр. 311; Заједничко васпитавање разнороднпх полова и његови резултати за женске, стр. 311; Вечерњи трговачки курсови, стр. 311; Пнсменост у Русији, стр. 312; Какве треба да су слике у књигама за децу, стр. 312; Иензиона каса за учитеље у миру у Женевском кантону, стр. 313; Дисциплина у школи, сгр. 313; Сугестија у васпитању, стр. 313' Школе за поправку и школе индустрпске у Инглеској, стр. 313; Револуцнја у школским методама, стр. 314; Курсови о распусту на универзитету у Јени, стр. 315; Васпитање женскиња у Сијаму, стр. 315; Школа и њезини критичарп, стр. 315; Концентрација сеоских школа у Амернци, стр. 316; Жетва у пет континената, стр. 316; Школски листови, стр. 317; Статистика удружења за наставу, стр. 317; Једна моралпа предрасуда идеја о кажњавању, стр. 317 ; Учење Француског језика у Инглеској, стр. 317 ; Носећивање школа, отр. 320 ; Колико треба спавати, стр. 320 ; Наши дани бивају све дужи и дужи, стр. 321 : Број до сада свију иосматраних комета, стр. 321; ЛитограФско камење у Грчкој, стр. 321; Свеска за анрнл : Изложба предмета за дечје благостање, стр. 444; Први пнтернационални копгрес за дечј/ игијену у Нирнбергу, стр. 445 ; Школе у Галицији, стр. 452; Српски девојачки васиитни завод у Будимпешти, стр. 452; Феријалне колоније и њнни уснеси, сгр. 453; Свеска за мај : 0 државпо-иолитичком образовању у средњнм школама, стр. 534; Школски буџет берлинске општине за 1904 год. стр. 539; Занемаривање општинских школа у неким немачким градовима, стр. 540 ; Годишн>и школски трошак шарлотенбуршке општине, стр. 541 : РеФорма руског правописа, стр. 542; Занимљив педагошки нокушај, стр. 543; Најстарији универзитетски студент у Немачкој, стр. 544; Које нисце најрадије чита руска школска омладина, стр. 544 ; Колико се књига штампа годишње у Русији, стр. 545 ; Школе у Галицији, стр. 545 ; Очнгледна настава из игијене стр. 545; Научни течајеви у Јени, стр. 545, Син иредседника америчких држава у основној школи, стр. 546 ; Леи пример вредан помена, стр. 546 ; Писменост у Москви, стр. 546 ; Лична етика новорођенчета, стр. 547 ; Фреквенција у француским универзитетима, стр. 548 ; Статистички цреглед руских школа, стр. 549 ; Какво је образовање берлинских ученика, стр. 549 ; Стечај за израду уџбеника за бугарске гимназије, стр. 550 ; Како се награђују школске књиге у Троједници, стр. 550; Свеска ва јуни: 0 штампању уџбеника у Румунији, стр. 651; К питању о школској игијени код нас стр. 653 ; Српски Соко, стр. 655 ; Језично питање у Моравској, стр. 655; Алкохолизам и настава, стр. 655;