Prosvetni glasnik

ИРОСВЕТНИ ГДАСНИК

У смедеревској ирива&ној средњој школи за женску децу није пређен сразмерни део програма из математике у I разреду, јер је настава из тога предмета потеда тек крајем месеца октобра. У ииротској ириватној средпој школи за женску децу у I тромесечју ни.је свршен сразмеран део програма из немачког језика, а у II тромесечју из певања. У ужичкој ириватној средњој школи за женску децу није предавано нотно певање, јер није било наставника за тај предмет. У чачшској ириватној средњој школи за женску децу у I тромесечју није свршен сразмерни део програма из немачког језика, и у II тромесечју из певања. * У врањској ириватној средпој школи за женску децу није ни у I, ни у II тромесечју пређен сразмерни део програма ни из једног предмета. У јагодинској ириватној средпој школи за женску децу није свршен сразмерни део програма само из јестаственице. 0 раду на ноправци наставе и васпитања. Како је успех а тако исто и вдадање ученика, нарочито у приватним средњим шкодама за же-нску децу, задовољавајуКи, то директори, наставници, разредна већа и проФесорски савет нису имали нарочите потребе да раде на поправци наставе и васпитања. Ну ипак је у но неким шкодама рпђено да се и настава и васпитање још више побољша. Тако: У Зделаровој ирива.тној гимназији да би се ученици навикди да редовно прате сваку задаћу, директор је настојавао да се свакога часа пропитује што већи број ученика. Ученици за које би се утврдило да су извесне задаће пропустшш, морали су долазити и по нодне у школу, где су, под надзором нарочитог учитеља, предазиди те задаће. Сем тога директор у овој школи чини све да се васпитање ученичко што више побољша. У алексиначкој ириватној гимназији проФесорски савет је већао о мерама, којетреба предузети ради бољег успеха и реда у шкоди. Наставница женског рада водила је нарочиту бригу и старање о женској деци. У крушевачкој ириватној средњој школи за женеку децу наставничка већа су се споразумевала о једноликости рада и поступања у настави појединих предмета. У иожаревачкој ириватној средњој школи за женску децу директор и наставпици су се стално заузимали да се ученице што боље уче и владају.