Prosvetni glasnik
304
Просветни Гласник
шта је све од стране школских власти предузимано за побољшање школских прилика, као и мишљења (предлози) школских надзорника стечена из непосредних и непрекидних опажања, како би све то служило као грађа за студије и унапређење народних школа у нашој домовини. Специјалне предлоге, који би се односили само на неку школу или само на неког наставника, треба подносити као засебни акт. Први полугодишњи извештај поднети најдаље до 1. марта ове године. Извештај поделити на ове одељке: А. ОСНОВНЕ ШКОЛЕ I Издржавање и снабдевање школа. 1.) Школски буџети. Да ли су на време састављени и одобрени? — Да ли је у њих унесено све што треба? — Какве су мере предузимане да се на време и правилно саставе? — Какви су резултати постигнути? 2) Извршење школских буџета (школска примања). Да ли су школе уредно примале припадајући део по буџету? — Какве су мере предузимане од стране надзорника и полицијских државних власти и до каквих се резултата дошло у погледу уредног издржавања школа? — Какве би мере још требало предузети, па да се примања и издржавања школа боље уреде и осигурају? ■Да ли су школски рачуни прегледани, ако нису шта је узрок томе? 3.) Школске зграде. У каквом се стању оне налазе? — Да ли се на време оправљају? — Задовољавају ли у главном потребу, с обзиром на број одрасле деце за школовање? —- У којим су местима подигнуте нове школске зграде а у којим су почете а нису довршене? — У којим би местима требало отворити нове школе? — Шта највише омета подизању школских зграда? — У којим је местима најпотребније подићи нове школске зграде а којима је најпотребнија државна помоћ? — КаКве су мере предузимане и до ка&вих се резултата дошло? — Какве би мере требало предузети, па да се што пре дође до подесних зграда? 4.) Школске општине. Има ли места да не припадају ниједној школској општини? —- Колика је највећа даљина из које деца долазе у школу? — Колика је најобичнија удаљеност места, из којих деца долазе, до школе? — Да ли је и где потребно спајање школских општина? —