Prosvetni glasnik

Општи део

289

1) стручна спрема наставника, 2) педагошко-методски поступак, 3) марљивост и ревност у служби, 4) владање у служби и ван ње, 5) рад на својој струци, 6) научни и књижевни рад уопште. У напомени старешина може унети све што налази да је потребно навести ради боље слике о раду наставника. Старешински листови састављају се у три примерка, од којих један остаје у поверљивој школској архиви, други се шаље првостепеној комисији за оцењивање, а трећи Одељењу за средњу наставу у Министарству просвете. Члан 18 Да би директори на питање у претходном члану могли правилно одговорити, установиће нарочиту књигу у коју ће на основу хоспитовања и осталог проматрања током године бележити по горњим питањима сва потребна запажања о наставнику. Члан 19 Ако наставник буде у току године премештен у другу школу, директор ће из својих бележака унети све потребне напомене у старешински лист па га доставити директору школе у коју премештени наставник одлази. Члан 20 Ако у току школске године буде премештен или пензионисан директор, предаће књигу са својим примедбама и опажањима своме наследнику. Члан 21 Првостепене комисије за оцењивање ће најдаље до краја априла сваке године доставити своје одлуке о оценама старешинама школа; ови ће их на потпис саопштити оцењеним наставни' цима, сваком понаособ, а потврду о томе вратити комисији. Оцене се морају саопштити свима наставницима у року од осам дана по пријему. У случају отсутности неког наставника, оцена ће му се саопштити у горњем року од дана повратка на дужност. Члан 22 Наставници који су незадовољни добивеном оценом могу се у року од осам дана жалити Врховној комисији за оцену. Члан 23 Образложена жалба на оцену предаје се непосредно директ°РУ. к оји је мора у року од три дана по пријему послати коми-