Ritam
scena, Cohen se odludio za kasno otkrivanje identiteta, što je umnogome doprinjelo saspensu i zanimljivosti. No, kada se ved otkrije njegov identitet, prida se polako usporavä. Lustig preuzima stvar u svoje ruke i film se, iako dugad ak 85’, jedva dovude do kraja. Iritirajudi potezi kamerom, nepotrebni zumovi, i činjenica da je gotovo poia filma snimljeno iz donjeg rakursa, umjesto da potpomažu radnju, škode joj. Poslije filmova, kao što su "Terminator” Jamesa Camerona, ili, "Robocop” Paula Verhoevena, Cohen već oprobanu formulu preobrada u nešto sasvim drugo. Danak tom kombinovanju prvog i drugog dijela, trilera i SF-a, su svakako loše ukomponovani flešbekovi, koji u jednom ovakvom filmu usporavaju radnju. Tako izgleda kao da se u filmu stalno sukobljavaju dva filma. Jedan - koji je pisao Cohen, pun iznenadjenja, humora i za njega tipičnih nevjerovatnih situacija i likova, i drugi - Williama Lustiga u kojem nije ni
bitno šta se snima, ved kako se- snima. Tako gledaoou ostaje da sjedi i deka da Cohenovi "Isiand of the.Alive’ i "Return to Salem’s Lot" prelete Atlantik. Isidora Bjelica
MILAGRO (THE MILAGRO BEANFIELD WAR) Robert REDFORD, 1988, Ruben BLADES, Richard BRADFORD, Sonia BRAGA, Julie CARMEN distribucija: BEOGRAD FILM Zaista, velika-je sreda Sto Robert Redford tek svake sedme godine dobija napad "osveš.ćenosti", nakon koga doiazi na č udnu icteju , da bi "kolofed inu” sopstvenog gl'umad kog poziva i statusa trebalo što énergie nije kreativno prevladati uskakanjem u rediteljsku stolicu. Ako, je, kao što već rekosmo, pre sedam godina, sa svojim rediteljskim prvencem "Obidni ljudi", na jedan ozbiljan nad in, na tragu
Vudija Alena, promovisao znad aj psihoanalize za slojeve više srednje klase, te time iznenadio i članove Amerid ke akademije (detiri Oskara), ovoga puta sa svojim nesretnim deinem zaista nije imao kud. Fantastid ni realizam hispanoamerid kih literata
je, nažalost, stigao u meduvremenu d ak i do Jugoslavije. U vreme kada je Redford pre par godina podeo sa "isterivanjem 1 ' ovog projekta, jedan od pametnijih Holivudskih producenata, kome na žalost ni ime ne znam, ofprilike je ovako prokomentarisao ponudjeni scenario: "Koga interesuje šadica Meksikanaca koja trd i gore dole po brdima". Verujte, sadräj prethodne red enice mnogo je ko n ci zniji od definitivnog sinopsisa Redfordovog filma. Od ito, njemu je jako stalo do pedigrea rediteija koji isteruje nemogude stvari. Kako drugad ije protumaditi njegovu opsesivnu želju da ekranizuje knjigu sa kojom se, od trenutka kada je napisana, bavilo, bez nekog vedeg
85