Ritam
A ko s« drugi i treći deo filma .First Blood, još uvek mogu posmatrati kao deo, mada maniristički, istog vrhunca, onda je van sumnje da u projektima posle ovog, obeleženih saradnjom sa trenutno najsumnjivijom američkom producentskom kućom, .Cannon. (Golan/Globus), dolazi do postepenog obesmišljavanja ideološkog obrasca, uzrokovanog novim ambicijama Silvestera Stalonea. Dok se stvar mogla tolerisati, iako je problem već bio naznačen, u filmu .Cobra,, reditelja Džordža Kosmatosa (George Cosmatos) - režirao I .First Blood 11. - za koji je Stalone radio i scenario, dotle je u poslednjem Staloneovom projektu koji je dospeo do naših bioskopa, filmu simboličnog naslova (kojim je očigledno želeo da prevaziđe ,vrh, na kome je deset godina) .Over the Top. (režija: Menahem Golan, scenario: Stalone, Stirling Silifant /Silliphant/), sve postalo vrlo teško svarljivo. Pre ostalog, zbog očigledne, a nedotupavne, Staloneove potrebe da sprdalima dokaže kako je dobar glumac, zbog čega je, umesto nenametljivog samoironičnog podteksta, svoj image, sigurno ne želeći, doveo dodrastične karikature. One u kojoj se svaki pokušaj .suptilnije, glumačke diferencijacije, ispostavlja k'ao neposredna(auto) destrukcija samosvesnog mačo držanja. Jasno, za Stalonea ovakvi pokušaji mogu predstavljati i samo igru, u kojoj ,fiks-ideja„ .dokazivanja. neće ugroziti ono čemu Je
večno težio - njegov status: status najveće glumačke zvezde danšnjice, koju, zarađenih skoro devedeset miliona dolara za svega deceniju karijere, dovoljno pouzdano štite od mnogih „zlonamernika,. Njima, u poslednje vreme, Stalone kao dokaz univeralnog talenta, nudi svoju novu opsesiju slikarstvo. Dragan Petrović
SYLVESTER STALLONE - BIOFILMOGRAFUA Roden u Njujorku, 6. Jula 1946. Poale srednje §kole pohadao American College u ŠvaJcarskoJ, a 1967. vraća se u SAD gde dipiomlra na University Of Miami. U Njujork prelazi 1969. Prihvala male uloge, izmedu ostalog l u pozoriôtu Voilera Rida (Walter Reade). Okrede se pisanju i prodaje nekoliko scenarija Televiziji. Na filmu debituje 1970, kao glumac u Jeftlnom pomlću. FILMOVI: 1970 - PARTY AT KITTY AND STUDS 1971 - BANANAS (Woody Allen) 1974 - NO PLACE TO HIDE (Schmltzler) - THE PRISONER OF SECOND AVENUE (Meivin Frank) - THE LORDS OF FLATBUSH (Stephen Verona) 1975 - CAPONE (Steve Carver) - FAREWELL MY LOVELY (Dick Richards) - DEATH RACE 2000 (Paul Bartel) 1976 - ROCKY (John Avildsen) - CANONBALL (Paul Bartel) 1978 - F.I.S.T. (Norman Jewison) - PARADISE ALLEY (+ režija) 1979-ROCKY 2 (+režija) 1981 - NIGHTHAWKS (Bruce Malmuth) - VICTORY (John Huston) 1982 -ROCKY 3 (+režija) - FIRST BLOOD (Ted Kotcheff) 1983 - STAYING ALIVE (samo režija) 1984 - RHINESTONE (Bob Clarfc) 1985 - RAM BO: FIRST BLOOD PART TWO (George Pan Cosmatos) - ROCKY 4 (+režija) 1986 - COBRA (George Pan Cosmatos) 1987 - OVER THE TOP (Menahem Golan) 1988 - RAMBO 3 (Peter MacDonald) 1989 - ESCAPE: MAVERICK (John Flynn)
7
Pročitao-la sam 4. broj RITMA i shvatiola da je to upravo list za mene, Znam da će se pojavljivati svakogtO.u mesecu na kiosku, ali želim da uvek obezbedim svoj primerak. Zbog toga se pretplaćujem. Moje ime je Adresa Na žiro račun: SPORTINVEST Zemun 60805-678-88686 uplatiću 66.000 din. čime sebi obezbeđujem 10 primeraka i letnji dvobroj. Kopiju uplatnice poslaću na adresu: SPORTINVEST za RITAM Ustanička 125/1, 11050 Beograd i već sledeći broj će stići na moju adresu. Saglasan sam da troškove poštarine snosim sam. Sve ovo radim, jer sam ukapirao-la da je RITAM Časopis koji je barem za jedan korak ispred svih!