Ritam
KONAČNI CROSSOVER
Rage Against The Machine: IViC 5, The Clash i Public Епету svi u jednoj grupi.
Prilično j e nezahvalno u vreme u kome nikakvo zabijanje video klipova u točkove napretka ne može da zaustavi pretvaranje Beograda u Mali Požarevac, u rock'n'roll mesečniku koji izlazijednomgodišnjepisati opolitički angažovanom rock'n'rollu. Ipak, pre više od godinu dana, američki penzioner Džordž Buš otimao je našim tamošnjim kolegama hleb, lično pljujući pesmu "Cop killer" Ice T-jevog projekta Body Count. (Uzgred budi rečeno, u penziju ga je samo par meseci kasnije
oterao jedan osrednji saksofonista koji je rock' n'roll publiku upecao na čuveno prezime).. lako je njegova reakcija možda i bila pomalo histerična, Džordž je lepo primetio da je muzika u izvesnoj meri zaista promenila deo sveta van granice Malog Požarevca, Rasni nemiri u L. A. bili su samo vrh ledenog brega. Crni pogled na svet, dobijajući na ekonomskoj snazi, našao je svoje raesto i u američkom, pre svega kulturnom, establišmentu. Izraz "borba Cmaca u tunelu" nije više označavao samo kvalitet fotografije u nekim južnoslovenskim filmovima, već je to postala i tema brojnih velikih holilvudskih produkcija. Prožimanje kultura Cme i Bele Amerike postalo je daleko ozbiljnije i izraženije nego ikad, a odlučujuću ulogu su, paradoksalno, u tome odigrali bendovi poput Public Епету, u čijem se stavu
23